Друк
Категорія: Новини коледжу
Перегляди: 383

20190116 151952Відповідно до плану роботи коледжу на 2018-2019 н.р. протягом лютого 2019 року у КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» відбувся моніторинг діяльності гуртків, клубів, творчих об’єднань та спортивних секцій.

Як показало дослідження, проведене заступником директора з виховної роботи Косяк О. В., розгалужена система гурткової роботи у коледжі дала можливість задіяти у гуртках, клубах, факультативах, секціях близько 77% студентів і вже закріпилася на позиціях ефективного простору формування всесторонньо розвиненої особистості, компетентного фахівця з багатим світоглядом та сучасними орієнтирами розвитку власної особистості та суспільства загалом.

Протягом 2018-2019 навчального року ефективно налагодили свою діяльність студентський хор «Обрій», дівочий гурт «Мальви» (керівник А. П. Андрєєва), театральна студія (керівник Н. В. Кривич), гурток із психології «Пізнай себе» (керівник Ратушинська А. С.), гурток «Інклюзія від А до Я» (керівник Медвідь Л. В.), мовний клуб «Всесвіт» (керівник Счастлива О. Д.), предметні гуртки з математики (керівники І. М. Крутько, Л. П. Титаренко), з історії України (керівник В. О. Дрібниця), спортивна секція зі спортивних ігор (керівник В. М. Ковальов) та фітнесу (керівник Н. А.Овчарова) тощо. Крім того, у закладі налагоджено тісну співпрацю з міськими молодіжними громадськими організаціями, представники яких координують роботу молодіжних клубів за інтересами: «Мафія», «Англійська для «чайників»,«Teenage English Speaking Club», «K-Pop Cover Group».

Протягом лютого 2019 року було проведено відкриті заняття гуртків:

Аналіз відкритих занять дає змогу визначити, що усі педагоги надають вихованцям належну мотивацію для вивчення матеріалу; упроваджують та використовують такі технології, як проектну, створення «ситуації успіху», колективної творчої діяльності інтерактивні технології; додержуються основних вимог щодо використання наочності, роздаткового дидактичного матеріалу, технічного обладнання, інформаційних технологій; ефективно використовують індивідуальні, групові форми діяльності; створюють оптимальні психолого-педагогічні умови, які допомагають досягти успішного результату у співпраці з вихованцями, враховують індивідуальні та вікові особливості, інтереси вихованців, рівень їх підготовленості.

20190116 151952 20190116 151952 20190116 151952 20190116 151952 20190116 151952
20190116 151952 20190116 151952 20190116 151952 20190116 151952