Секрет змін полягає в тому,

щоб зосередитися на створенні нового,

а не на боротьбі зі старим.

Сократ

Розробники Концепції Нової української школи зазначають, що могутню державу і конкурентну економіку забезпечить згуртована спільнота творчих людей, відповідальних громадян, активних і підприємливих. Саме таких повинна готувати школа України.

Як оновити виховний простір в Білоцерківскому гуманітарно-педагогічному коледжі, щоб сприяти різнобічному розвитку, вихованню та соціалізації особистості майбутнього фахівця? Саме тому 1 жовтня  2019 року в рамках декади кураторів академічних груп відбувся тренінг «Педагогіка партнерства. Апгрейд інструментарію сучасного педагога», який підготували і провели заступник директора з виховної роботи Косяк О. В. та голова циклової комісії кураторів академічних груп Донченко Ю. В. 

Мета заходу – оновлення інструментарію сучасного педагога для реалізації Концепції Нової української школи.

Організаторами заходу було визначено такі завдання:

  • визначити особливості і способи партнерської взаємодії всіх учасників освітнього процесу;
  • мотивувати педагогів на формування партнерських стосунків із колегами, студентами та батьками;
  • надати практичні поради для побудови партнерських взаємин,

які реалізувалися через низку інтерактивних вправ: «Знайомство», «Інтерв’ю», рольова гра «Я – директор», гра «Я – можу» тощо. Учасники тренінгу активно працювали в групах, складаючи «Модель партнерських взаємин», обговорювали фотографії, репродукції картин, створюючи психологічний портрет осіб, які на них зображені.

Учасники заходу дійшли висновку, що партнерські демократичні взаємини повинні реалізуватися не тільки через спільне виконання завдань. Щоб повною мірою всі освітні суб'єкти відчували і проявляли себе згуртованими партнерами, треба пам'ятати – партнерство виявляється з моменту організації і планування, а не тільки під час виконання прийнятого рішення.