01Уже традиційно протягом листопада у КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» відбувся Конкурс соціальної реклами, мета якого:

- надання можливості талановитим творчим молодим людям з активною громадянською позицією, небайдужим до проблем суспільства висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами;

- відібрати кращі роботи для застосування при проведенні інформаційно-просвітницьких кампаній соціального спрямування.

Проведений Конкурс сприяв розвитку сфери соціальної творчості, морального і громадянського виховання, пропагування активного і здорового способу життя, популяризації інноваційної моделі поведінки екологічно дружнього споживання, свідомого та дбайливого ставлення до навколишнього природного середовища.

На розгляд було подано роботи у ІІ номінаціях:

- поліграфічні рекламні видання (Перехрестенко Олександра (41 ОМ група), Чорна Юлія (41 ОМ група); Шелемба Ганна (41 ОМ група), Федюк Вікторія (41 ОМ група), Самсоненко Аліна (41 ОМ група);

- відеоролики (Слуцький Максим (22 ПО(а) група), колективна робота студентів 301 СР групи).

У своїх роботах молодь порушує проблеми дбайливого використання ресурсів води, забруднення атмосфери, піднімає проблему шкідливості уживання алкоголю та тютюнопаління, застерігає від суїциду.

Усі конкурсанти отримають сертифікати учасника Конкурсу, їх роботи будуть направлені для участі у всеукраїнських конкурсах соціальної реклами.