01В умовах розвитку інтернет-технологій, доступності глобальної мережі засоби масової інформації стають для молодих людей основним джерелом інформації. Формування і розвиток медіакомпетентності суспільства неможливе без формування і розвитку медіакомпетентності педагогів, адже саме вони повинні і можуть стати ключовими агентами та провідниками змін. Саме педагог скеровує того, хто навчається, на досягнення індивідуальної, чітко визначеної мети, забезпечує їх успішне навчання під час використання медіа-технологій.

З метою удосконалення медіаграмотності 09 січня 2020 року в КЗВО КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» для викладачів було проведено заняття в методичній майстерні завідувачем навчально-методичного кабінету Оленою Тимченко.

Тему заняття «Інформаційний простір сучасного педагога» було розкрито за таким планом:

  1. Типи контенту.
  2. Гра «Факти і судження».
  3. Аналіз статті з виділенням суджень, фактів без посилання і з посиланням на джерело.
  4. Маніпуляції: заголовки та фейки.
  5. Що таке джинса?

У ході заняття присутні отримали багато корисних порад та інструментів, які можна використовувати для ефективної організації освітньої діяльності, що сприятиме підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців.  

02 03 04