Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти»

Надає пропозиції щодо підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівних кадрів освіти в 2021 році.

  1. Курси підвищення кваліфікації для категорій «Педагогічні, науково-педагогічні працівники та керівники закладів освіти».
  2. Курси підвищення кваліфікації для категорій«Працівники методичних служб».
  3. Курси підвищення кваліфікації для категорій «Спеціалісти психологічних служб».
  4. Перелік тематичних, авторських курсів підвищення кваліфікації.

Економічний Університет, Краків, Польща

Запрошує 14 вересня - 09 жовтня 2020 року на Міжнародне онлайн-стажування. Найкращі спікери від Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie поділяться з вами цінною інформацією та яскравими презентаціями. Стажування передбачає ряд онлайн-конференцій за допомогою програмного комплексу ZOOM з перекладом матеріалів та онлайн-конференцій на українську мову, передбачено дискусії через перекладача з польськими колегами. 

Під час стажування Вас чекає цілий ряд відеоконференцій за трьома модулями:

Модуль 1. Новітні та інноваційні методи викладання (дистанційний онлайн-курс та індивідуальна робота).

Модуль 2. Система вищої освіти в Польщі (дистанційний онлайн-курс та індивідуальна робота).

Модуль 3. Система вищої освіти у Європі (дистанційний онлайн-курс та індивідуальна робота).

Для реєстрації необхідно заповнити анкетуПрограма стажування. Економічним Університетом у Кракові видається сертифікат на 120 годин усім учасникам стажування. 

Український відкритий університет післядипломної освіти (УВУПО)

Запрошує до дистанційного проходження курсів підвищення кваліфікації. З попереднім переліком курсів Ви можете ознайомитися на сторінках викладачів віртуальних кафедр (http://uvu.org.ua/).

Тематика курсів підвищення кваліфікації: 

  1. Полікультурна освіта викладачів (автор: д.п.н. Султанова Л.Ю.).
  2. Цифрова адженда освіти: цифрові компетентності, цифровий інтелект педагога (автор: д.п.н. Карташова Л.А.).
  3. Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора (автори: д.п.н. Л.А. Карташова, ст. викл. О.А. Бойченко, ст. викл. Т.І. Шеремет).
  4. Особливості розвитку професійної компетентності учителів початкової школи в системі методичної роботи (автор: Раус В.В.).
  5. Технології відстеження трудової успішності випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (автор: д.п.н. Сергеєва Л. М.).
  6. Організація дистанційного навчання в закладах освіти (автор: к.п.н. Ляхоцька Л.Л.).
  7. Професійне самовдосконалення керівників закладів професійної (професійно-технічної освіти) (автор: к.п.н. Купрієвич В. О.).
  8. Професійна культура майбутніх фахівців у контексті розвитку суспільства знань (автор: д.п.н. Петренко Л.М.).
  9. Ключові вміння 21-го століття: реалізація в Новій українській школі (автор: к.п.н. Швень Я. Л.).
  10. Шкільний урок ХХI ст.: типи, проєкти, аналіз: Нотатник педагога (автор: к.п.н. Скрипник М.І.).
  11. Психологічна безпека освітнього середовища: сутність та умови створення (автор: д.психол.н. Бондарчук О.І.).
  12. Психологічні умови попередження та подолання соціальної напруженості в освітніх організаціях (автор: д.психолог.н.  Карамушка Л.М.).
  13. Технологія роботи з обдарованими дітьми (автор: к.п.н. Пінчук Н. І.).
  14. Управління закладом освіти як проєктно-орієнтованою організацією (автор: д.п.н. Рябова З. В.).
  15. Управління проектами в закладах освіти (автор: к.п.н. Оліфіра Л.М.).
  16. Супервізія як сучасна форма підтримки професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів системи освіти (автор: д.п.н. Клокар Н.І.)
  17. Саморегуляція як чинник попередження професійних криз особистості (автор: к.п.н. Москальова А.С.)
  18. Успішне входження педагогічних працівників в освітню організацію як чинник їхнього благополуччя (автор: к.п.н. Москальов М.В.)
  19. Фахівець із соціальної роботи в умовах сьогодення: як стати успішним (автор: к.п.н., д.психол.н. Балахтар В.В.)
  20. Розвиток психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг (автор: Казакова С.В.)
  21. Психологія економічної поведінки сучасного фахівця (автор: к.п.н. Бондаревська І.О.)
  22. Традиції та інновації професійної підготовки конкурентоздатних фахівців для харчової та переробної промисловості (автор: к.п.н. Тарасюк І.В.)
  23. Педагогіка дитинства (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)
  24. Дослідно-експериментальні практики для Нової української школи (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)
  25. Створення позитивного іміджу закладу освіти у системі управління якістю підготовки фахівців (автор: к.п.н. Стойчик Т.І.)
  26. Економіка закладу освіти (автор: д.п.н. Сорочан Т.М.)
  27. Соціальні ризики в трудовій сфері (автор: д.е.н. Надрага В.І.)
  28. Основи педагогічної майстерності управляти аудиторією (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)
  29. Формування креативності та проактивності педагога (автор: к.п.н. Кінах Н.В.)
  30. Створення онлайнових інтерактивних вправ (автор: Частаков А.В.)
  31. Цифрові технології в роботі викладача коледжу (автори: к.п.н. Гущина Н.І., к.п.н. Кондратова Л.Г.)
  32. Безпека інформації в Інтернеті (автор: к.п.н. Касьян С.П.)
  33. Самоменеджмент як чинник професійно-особистісного розвитку менеджера в освіті (автор: к.п.н. Любченко Н.В.)
  34. Розвиток мотивації професійної діяльності педагогічних працівників в умовах Нової української школи (автор: к.п.н. Кравчинська Т.С.)
  35. Розвиток інформаційної культури керівників та педагогічних працівників закладів освіти (автор: к.п.н. Гуменний О.Д.)
  36. Активні стратегії в освіті: навчання через досвід (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)
  37. Організаційні особливості індивідуального ресурсу професійного розвитку працівників соціальної сфери (автор: Раус В.В.).
  38. Впровадження засад стратегічного управління й автономії закладу професійної освіти в умовах реформи й економіки знань (автор: к.е.н. Паздрій В.Я.)
  39. Естетотерапія: людинознавча компетентність сучасного педагога (автор: д.п.н. Федій О.А.)

Записатись на спецкурси: Реєстрація. Для уточнень звертатись: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. / тел.,Viber, Telegram: +380955360681

Академія цифрового розвитку

Оголошує про початок реєстрації для навчання за дистанційним курсом «Додатки Google в освітній діяльності» із 01 червня квітня по 01 липня 2020 року.

Програма курсу схвалена Міністерством освіти і науки України, лист від 29.01.2019 р. №22.1/12-Г-22. Під час курсу учасники: зможуть ознайомитися й отримати практичні навички роботи в середовищі Google Клас: навчальна діяльність у захищеному середовищі, поширення інформації, тиражування, збір файлів, контроль і історія виконання завдань, надання індивідуальних консультацій, організація дискусій; вивчать основи спільного використання об’єктів Google Диску, опрацюють засоби ефективного узагальнення матеріалів для звітів та організації онлайн-опитувань, ознайомляться із можливостями Google Сайтів, безкоштовних сервісів організації відео-зустрічей, відео-трансляцій, вебінарів, запису виступів і навчальних відео.

За підсумками курсу учасники отримають сертифікат про успішне завершення навчання за програмою «Додатки Google в освітній діяльності » в кількості 60 годин.

Інформаційний лист: https://bit.ly/2XzkSCd

Посилання на форму реєстрації: https://bit.ly/2TFV8Tj

Академія є суб'єктом підвищення кваліфікації https://bit.ly/2QXO2by

  Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради

«Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» 

Пропонує на період карантину навчання на дистаційних курсах обсягом 120 годин. Детальніша інформація на офіційному сайті закладу.