Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти»

Надає пропозиції щодо підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівних кадрів освіти в 2021 році.

  1. Курси підвищення кваліфікації для категорій «Педагогічні, науково-педагогічні працівники та керівники закладів освіти».
  2. Курси підвищення кваліфікації для категорій«Працівники методичних служб».
  3. Курси підвищення кваліфікації для категорій «Спеціалісти психологічних служб».
  4. Перелік тематичних, авторських курсів підвищення кваліфікації.

Університет економіки в Бидгощі, Польща

Запрошує 25-28 травня 2020 року на Міжнародне онлайн-стажування.

Для реєстрації необхідно заповнити анкету на сайті Університету економіки. Програма стажування

Університет Collegium Civitas,Варшава, Польща

Запрошує на онлайн стажування, яке відбудеться з 23 червня по 15 липня 2020 року. Стажування організовано за допомогою програмного комплексу ZOOM з перекладом матеріалів та онлайн конференцій на українську мову. Під час стажування Вас чекає цілий ряд відеоконференцій за наступними темами:

  • Інтернаціоналізація вищої освіти;
  • Програма Erasmus+. Основа інтернаціоналізація вищої освіти в ЄС;
  • Організація навчання і праці науковців під час пандемії COVID-19;
  • Міжнародні студенти в Collegium Civitas і виклики COVID-19;
  • Створення та керування дослідницькими та аналітичними проєктами;
  • Ефективне навчання – найкращі практики;
  • Результативна комунікація в багатокультурному середовищі і культурні компетенції як один з  інструментів інтернаціоналізації вищої освіти.

Університетом Collegium Civitas  видається сертифікат на 120 годин (4 ESTC) усім учасникам стажування. Програма стажування. Реєстрації на стажування: https://elpd.com.ua/stazhuvannya-civitas/

Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету

Запрошує педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів середньої та фахової передвищої освіти взяти участь у короткострокових програмах підвищення кваліфікації «Організація дистанційного навчання в закладах освіти з використанням навчальної платформи Moodle».

Період проведення: 18-25 червня 2020 року
Робоча мова: українська.
Форма участі: дистанційна.
Загальний обсяг: 30 годин (8 аудиторних годин).

  1. «Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі».

Запрошує педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів середньої та фахової передвищої освіти взяти участь у короткостроковій програмі підвищення кваліфікації  «Task & Time management: втілення класичних методик у web-додатках».

Орієнтовний період навчання: 10-19 червня 2020 року.
Форма участі: дистанційна.
Загальний обсяг: 30 годин (8 аудиторних годин). Детальніше у прикріпленому файлі.

Запрошує тренерів, тренерів-викладачів та інших фахівців у сфері фізичної культури і спорту взяти участь у короткостроковій програмі «Програма підвищення кваліфікації тренерів (тренерів-викладачів) та інших фахівців у сфері фізичної культури і спорту».

Період проведення: травень-червень 2020 року.
Робоча мова: українська.
Форма участі: дистанційна.
Загальний обсяг: 75 годин (2,5 кредити ЄКТС). Детальніше у прикріпленому файлі.

Запрошує педагогічних, науково-педагогічних та інших працівників закладів освіти взяти участь у короткостроковій програмі підвищення кваліфікації «Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі»

Орієнтовний період проведення: 19-28 травня 2020 року
Форма участі: дистанційна.
Загальний обсяг: 30 годин (8 аудиторних годин). 
Детальна інформація у прикріпленому файлі.

Запрошує педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів середньої та фахової передвищої освіти взяти участь у короткостроковій програмі підвищення кваліфікації «Організація дистанційного навчання в закладах освіти з використанням навчальної платформи Moodle».

Період навчання: 14-22 травня 2020 року
Форма участі: дистанційна
Загальний обсяг: 30 годин (8 аудиторних годин). Детальна інформація розміщена у прикріпленому файлі.

Український відкритий університет післядипломної освіти (УВУПО)

Запрошує до дистанційного проходження курсів підвищення кваліфікації. З попереднім переліком курсів Ви можете ознайомитися на сторінках викладачів віртуальних кафедр (http://uvu.org.ua/).

Тематика курсів підвищення кваліфікації: 

  1. Підвищення кваліфікації педагогічних і керівних кадрів освіти на принципах відкритої освіти (автор: д.п.н., професор Олійник В.В.).
  2. Цифрова адженда освіти: цифрові компетентності, цифровий інтелект педагога (автор: д.п.н. професор Карташова Л.А.).
  3. Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора (автори: д.п.н. професор Л.А. Карташова, ст. викл. О.А. Бойченко, ст. викл. Т.І. Шеремет).
  4. Цифровий освітній простір: концептуальні засади формування; організація та підтримка діяльності учасників освітнього процесу (автор: д.п.н. професор Карташова Л.А.).
  5. Технології відстеження трудової успішності випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (автор: д.п.н., професор Сергеєва Л. М.).
  6. Визначення результатів навчання як основного чинника формування професійної компетентності фахівця (автор: к.п.н., доцент Пащенко О.В.).
  7. Професійне самовдосконалення керівників закладів професійної (професійно-технічної освіти) (автор: к.п.н., доцент Купрієвич В. О.).
  8. Професійна культура майбутніх фахівців у контексті розвитку суспільства знань (автор: д. п. н. професор Петренко Л.М.).
  9. Ключові вміння 21-го століття: реалізація в Новій українській школі (автор: к.п.н., доцент Швень Я. Л.).
  10. Шкільний урок ХХI ст.: типи, проєкти, аналіз: Нотатник педагога (автор: к.п.н., доцент Скрипник М.І.).
  11. Психологічна безпека освітнього середовища: сутність та умови створення (автор: д.психол.н., професор Бондарчук О.І.).
  12. Психологічні умови попередження та подолання соціальної напруженості в освітніх організаціях (автор: д. психолог.н., професор, Карамушка Л.М.).
  13. Технологія роботи з обдарованими дітьми (автор: к.п.н., доцент Пінчук Н. І.).
  14. Управління закладом освіти як проєктно-орієнтованою організацією (автор: д.п.н., професор Рябова З. В.).
  15. Управління проектами в закладах освіти: навч. програма спецкурсу для слухачів курсів підвищення кваліфік. (керів. закладів освіти) очно-дистанційної форми навчання (автор: к.п.н., доцент Оліфіра Л.М.).
  16. Супервізія як сучасна форма підтримки професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів системи освіти (автор: д.п.н., професор Клокар Н.І.)
  17. Саморегуляція як чинник попередження професійних криз особистості (автор: к.п.н. Москальова А.С.)
  18. Успішне входження педагогічних працівників в освітню організацію як чинник їхнього благополуччя (автор: к.п.н. Москальов М.В.)
  19. Фахівець із соціальної роботи в умовах сьогодення: як стати успішним (автор: к.п.н., д.психол.н. Балахтар В.В.)
  20. Розвиток психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг (автор: Казакова С.В.)
  21. Психологія економічної поведінки сучасного фахівця (автор: к.п.н. Бондаревська І.О.)
  22. Традиції та інновації професійної підготовки конкурентоздатних фахівців для харчової та переробної промисловості (автор: к.п.н. Тарасюк І.В.)
  23. Педагогіка дитинства (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)
  24. Дослідно-експериментальні практики для Нової української школи (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)
  25. Створення позитивного іміджу закладу освіти у системі управління якістю підготовки фахівців (автор: к.п.н. Стойчик Т.І.)
  26. Економіка закладу освіти (автор: д.п.н. Сорочан Т.М.)
  27. Соціальні ризики в трудовій сфері (автор: д.е.н. Надрага В.І.)
  28. Основи педагогічної майстерності управляти аудиторією (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)
  29. Формування креативності та проактивності педагога (автор: к.п.н. Кінах Н.В.)
  30. Створення онлайнових інтерактивних вправ (автор: Частаков А.В.)
  31. Цифрові технології в роботі викладача коледжу (автори: к.п.н. Гущина Н.І., к.п.н. Кондратова Л.Г.)
  32. Безпека інформації в Інтернеті (автор: к.п.н. Касьян С.П.)

Записатись на спецкурси: http://uvu.org.ua/elektronni-resursy/spetsialni-kursy/

Для уточнень просимо звертатись: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. /  Viber: +380955360681

Академія цифрового розвитку

Оголошує про початок реєстрації для навчання за дистанційним курсом «Додатки Google в освітній діяльності» із 01 червня квітня по 01 липня 2020 року.

Програма курсу схвалена Міністерством освіти і науки України, лист від 29.01.2019 р. №22.1/12-Г-22. Під час курсу учасники: зможуть ознайомитися й отримати практичні навички роботи в середовищі Google Клас: навчальна діяльність у захищеному середовищі, поширення інформації, тиражування, збір файлів, контроль і історія виконання завдань, надання індивідуальних консультацій, організація дискусій; вивчать основи спільного використання об’єктів Google Диску, опрацюють засоби ефективного узагальнення матеріалів для звітів та організації онлайн-опитувань, ознайомляться із можливостями Google Сайтів, безкоштовних сервісів організації відео-зустрічей, відео-трансляцій, вебінарів, запису виступів і навчальних відео.

За підсумками курсу учасники отримають сертифікат про успішне завершення навчання за програмою «Додатки Google в освітній діяльності» в кількості 60 годин.

Інформаційний лист: https://bit.ly/2XzkSCd

Посилання на форму реєстрації: https://bit.ly/2TFV8Tj

Академія є суб'єктом підвищення кваліфікації https://bit.ly/2QXO2by

  Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради

«Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

Пропонує на період карантину навчання на дистаційних курсах обсягом 120 годин.

Детальніша інформація на офіційному сайті закладу.