Загальні положення

Розроблено на підставі Концепції державної системи профорієнтації населення, Положення про організацію професійної орієнтації населення, Концепції виховної роботи в коледжі та відповідно до Положення про організацію навчально-виховного процесу в Комунальному вищому навчальному закладі Київської обласної ради "Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж".

1.     Рада з профорієнтації та зв'язку з випускниками створюється на підставі Положень про виховну роботу, про організацію навчального процесу в навчальному закладі та на підставі даного Положення.

2.     До складу Ради з профорієнтації та зв'язку з випускниками входять:

  • директор коледжу;
  • заступник директора з навчально-виробничої роботи;
  • куратори випускних груп;
  • члени студентської ради.

3.     Керівництво Радою з профорієнтації та зв'язку з випускниками здійснює голова Ради - директор коледжу.

4.     Склад Ради з профорієнтації та зв'язку з випускниками затверджується головою Ради.

5.     Зміни до складу Ради з профорієнтації та зв'язку з випускниками подаються у вигляді письмових пропозицій, які розглядаються на засідання Ради.

6.     Термін дії затвердженого складу Ради – протягом поточного навчального року.

Мета діяльності Ради з профорієнтації та зв'язку з випускниками

  1. Сприяння гармонійному розвитку особи, оптимізації процесу її соціально-професійного становлення.
  2. Забезпечення комплексного підходу до роботи у сфері професійної орієнтації, посилення її соціально – економічної спрямованості.
  3. Стимулювання розвитку соціальної активності особи, її інтелектуального потенціалу.
  4. Формування правових, інформаційно-методичних засад розвитку професійної орієнтації школярів та їх батьків.
  5. Проведення координаційної роботи з загальноосвітніми закладами регіону, вищими навчальними закладами України. соціальними службами для молоді, територіальною службою зайнятості.

Зміст діяльності Ради з профорієнтації та зв'язку з випускниками

  1. Організація агітаційно - роз'яснювальної роботи в загально - освітніх навчальних закладах.
  2. Рекламно – інформаційна діяльність у засобах масової інформації.
  3. Участь у виставках, ярмарках професій, презентаціях.
  4. Проведення Днів відкритих дверей.
  5. Співробітництво за договорами з організаціями, установами, навчальними закладами.
  6. Проведення зустрічей – консультацій з учнями та їх батьками.
  7. Організація профдіагностики та профвідбору з метою профорієнтації.
  8. Створення та організація роботи агітаційних груп студентів в загальноосвітніх закладах міста.
  9. Організація профорієнтаційної роботи викладачів коледжу.серед учнів загальноосвітніх закладів Київської, Черкаської та Житомирської областей.
  10. Проведення агітаційно – інформаційної роботи серед вступників та їх батьків, надання інформації про навчальний заклад, правила прийому та програми вступних випробувань.
  11. Забезпечення абітурієнтів рекламно-інформаційною продукцією, навчально-методичною літературою.
  12. Укладання та поновлення договорів з вищими  навчальними закладами України.
  13. Укладання тристоронніх договорів з міськими та районними управліннями освіти про працевлаштування випускників.
  14. Моніторинг педагогічної діяльності випускників коледжу.
  15. Організація і проведення зустрічей з випускниками коледжу.

Додати коментар


Захисний код
Оновити