Циклова комісія викладачів іноземних мов

Викладачі циклової коміссії в освітньому процесі широко застосовують інноваційні технології, методи та засоби навчання англійської мови з метою розвитку креативних і творчих здібностей студентів, які потрібні будуть їм не тільки для ефективної професійної діяльності, але і для успішного життя в суспільстві та соціальному середовищі, сприятимуть самовдосконаленню, розкриттю резервних можливостей і потенціалу майбутніх фахівців.

Склад циклової комісії

Лук`яненко Валентина Петрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Лук`яненко Валентина Петрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут іноземних мов (1982).

Підвищення фахової кваліфікації:

стажування на кафедрі теорії і методики дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 20.05.2013 № 557 о/д;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації», свідоцтво від 04.12.2015 року 12 СПВ № 143463;

курси в КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» для педагогічних працівників, які мають звання «учитель-методист» (для учителів англійської, німецької, французької мов), свідоцтво від 29.03.2016 ПК № 02139618/1653-16;

onlain-course « English for Primary School Teachers`», certificate from 07.08.2018;

онлайн-курс для вчителів початкової школи, сертифікат від 03.03.2019.

Науково-методична діяльність

2014 рік

Лук’яненко В. П. Формування мотивації навчання іноземної мови в учнів початкових класів [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів», 30-31 жовтня 2014 (http://ipoodvvs-konferez.blogspot.com/). Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBRzVDX2l1LVNuUjg/view, вільний. Назва з екрану

2016 рік

Лук’яненко В. П. Англійська мова (за професійним спрямуванням): навчально-методичний посібник. Біла Церква, 2016. 80 с.

Лук’яненко В. П. Innovative approaches to academic reading: [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Європейський вимір відкритої освіти», 2016 (http://konferenz2016.blogspot.com/p/2.html). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B2HAgUbJPh1IWWpPTGZrWF9QdEk/view, вільний. Назва з екрану.

Лук’яненко В. П. Innovation approaches in teaching listening // Збірник матеріалів Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики». 25-27 жовтня 2016. /ред. кол. Олійник В. В. та ін.. К. : ДВНЗ «УМО» НАПН України, 2016. 114 с. Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji/elektronnij-zbirnik-materialiv-konferenciji

Лук’яненко В. П. Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності викладачів циклової іноземних мов // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови»  / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. 4-9 с. 

Інноваційні підходи до вивчення англійської мови в навчальних закладах : матеріали з досвіду роботи // ред. кол. В. П. Лук’яненко, О. А. Жало, І. М. Кошинська, О. П. Литвин, О. Д. Счастлива, О. В. Тимченко. Біла Церква. 2016. 40 с. 

2017 рік

Лук’яненко В. П. Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іноземної мови студентів ВНЗ // Збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» / редкол.: В.В.Сидоренко, М.І.Скрипник, Я.Л.Швень. К.: ЦІППО. 2017. 115-117 с.

Жало О. А., Лук’яненко В. П., Линова Ю. Ю. Англійська мова професійного спрямування: навчальний посібник. Біла Церква. 2017. 80 с

2018 рік

Лук'яненко В. П. З досвіду впровадження інноваційних форм роботи на заняттях англійської мови зі студентами коледжу // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики» (Київ, 27 верес. 2018 р.). Київ. 2018. С. 79-80. URL

Нагороди

2013 рік. Подяка Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації. 

2017 рік. Подяка Міністерства освіти і науки України.

Будугай Ольга Дмитрівна, кандидат філологічних наук, доцент, спеціаліст вищої категорії

Будугай Ольга Дмитрівна, кандидат філологічних наук, доцент, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта: Запорізький державний педагогічний інститут (1986), Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Осипенко (1997). 

Підвищення фахової кваліфікації: 

курси в КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» з проблеми «Організація проектної роботи з англійської мови», свідоцтво від 25.11.2016, ПК № 02139618/4374-16.

Науково-методична робота:

2013 рік

Будугай О.Д. Білоцерківський інститут економіки та управління на шляху формування особистості молодого європейця ХХІ-го століття // Вища школа. 2013. №4 . С.  85-86.

Будугай О. Д., Овдійчук Л.М.  На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва  // Вища школа. 2013. №9. С. 97-102.

2014 рік

Будугай О. Д. Постать Тараса Шевченка в науковій і мистецькій діяльності Григорія Верби // Тези учасників XVI Міжнародної науково-практичної конференції «Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції». 22-24 травня 2014. Біла Церква: БІЕУ. 2014. С. 101-102.

Будугай О. Д. Аксіологічне прочитання збірки поезії для дітей Петра Розвозчика «Ластівчине зілля» // Scripta manent : ювілейний збірник наукових праць (на пошану професора Ганни Токмань з нагоди її 60-річчя). К. : ІППК НПУ імені М.П.Драгоманова. 2014. С. 38-46.

2015 рік

Будугай О. Д. Верлібр у поезії Петра Розвозчика для дітей // Українська література в загальноосвітній школі. 2015. №4. С. 14-18. 

Будугай О. Д. Робота з лесикографічними джерелами й елементи етимологічного аналізу у процесі вивчення студентами другої іноземної мови // Тези XVIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції» (21 травня 2015) Біла Церква: БІЕУ. 2015. С. 100-101.

2016 рік

Будугай О. Д. Експертний висновок (від МОНУ) на електронну версію оригінал-макета підручника «Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою»: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Автори Надія Бабич, Інеса Гуйванюк). 18.03.2016 рік

Будугай О. Д. Експертний висновок (від МОНУ) на електронну версію оригінал-макета підручника «Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою»: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Автори Серафима Криган, Євгенія Івашина). 18.03.2016 рік

2017 рік

Будугай О.Д. Ще один крок до співпраці науковців України і ФРН: міжнародна конференція німецько-українського наукового об’єднання (НУНО) імені Юрія Бойка-Блохина / Вища школа. 2017. №7. С. 99-105.

Будугай О. Д. Педагогічні новації Миколи Корфа як фундатора земських шкіл та вчительських з’їздів в Україні в ХІХ ст. / Вища школа. 2017. №10. С. 107-118.

Жало Ольга Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

zhalo2

Жало Ольга Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут іноземних мов (1991)

Підвищення фахової кваліфікації:

стажування на кафедрі теорії і методики дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 20.05.2013 № 557 о/д;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації», свідоцтво від 04.12.2015 року 12 СПВ № 143463;

курси в КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» з проблеми «Організація проектної роботи з англійської мови», свідоцтво від 25.11.2016 ПК № 02139618/4374-16.

Науково-методична робота

2014 рік

Жало О. А. Англійська мова професійного спрямування : навчальний посібник. Ч. 1. Біла Церква. 2014. 128 с.

Жало О. А. Англійська мова професійного спрямування : навчальний посібник. Ч. 2. Біла Церква, 2014. 166 с.

Жало О. А. Англійська мова професійного спрямування : методичні рекомендації до виконання самостійної роботи. Біла Церква. 2014. 48 с.

Жало О. А. Формування комунікативної компетенції майбутнього вчителя початкової школи в контексті міжкультурного діалогу. [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів». 30-31 жовтня 2014. Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBT2dzZ1RUNkpCX1E/view, вільний. Назва з екрану.

Жало О. А. Педагогічні умови формування мотивації вивчення англійської мови як фактор ефективної навчальної діяльності майбутніх молодших спеціалістів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти» / уклад. О. Р. Поляновська, А. П. Маримонська. С. В. Чернюк. Хмельницький : ХГПА. 2014. 62-64 с.

2015 рік

Жало О. А.,Кошинська І. М. Іноземна мова (англійська) (за професійним спрямуванням) : методичні рекомендації до самостійної роботи студентам заочної форми навчання спеціальності 5.01010201 Початкова освіта (англійська мова). Біла Церква. 2015. 20 с.

Кошинська І. М., Жало О. А., Англійська мова (за професійним спрямуванням): навч. посіб. Біла Церква 2015. 84 с.

Жало О. А., Кошинська І. М. Практичний курс англійської мови : методичні рекомендації до самостійної роботи студентам заочної форми навчання спеціальності 5.01010201 Початкова освіта (англійська мова). Біла Церква. 2015. 24 с.

Жало О. А., Кошинська І. М, Методика викладання англійської мови: методичні рекомендації до самостійної роботи студентам заочної форми навчання спеціальності 5.01010201 Початкова освіта (англійська мова). Біла Церква. 2015. 24 с.

2016 рік

Жало О. А. Формування громадянських цінностей у студентів засобами англійської мови в контексті міжкультурного діалогу // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Європейський вимір відкритої освіти» (ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України. 28.04.2016) 

Жало О. А. Практичний аспект формування громадянських цінностей у студентів. Науково-практичний семінар «Фестиваль педагогічних інновацій» (Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, 13.04. 2016).  

Жало О. А. Упровадження тренінгових технологій на заняттях методики навчання англійської мови : навчально-методичний посібник. Біла Церква. 2016. 52 с.

Фонетика англійської мови : навчально-методичний посібник / уклад. О. А. Жало, І. М. Кошинська. Біла Церква. 2016. 136 с.

Жало О. А. The Heavenly Hundred. Heroes Do Not Die (Language Workshop) // ENGLISH language & culture. 2016. № 21 (693). 23-26 с.

Жало О. А. Педагогічні умови формування мотивації вивчення англійської мови як фактор ефективної навчальної діяльності майбутніх молодших спеціалістів // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 18-21. 

Жало О. А. Навчання техніки письма. Вправи для формування каліграфічних та орфографічних навичок // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 33-39. 

Жало О. А. Національна самоідентичність (на основі порівняння національних особливостей українців, англійців і американців // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 40-46. 

Жало О. А. Correlation of Phonemic and Graphic Systems of English // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 47-50. 

Жало О. А. Україна – європейська країна // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 74-79. 

2017 рік

Жало О. А., Лук’яненко В. П., Линова Ю. Ю. Англійська мова професійного спрямування : навчальний посібник. Біла Церква. 2017. 80 с.

Жало О. А.,Счастлива О. Д. Література країни, мова якої вивчається: інструктивно-методичні матеріали до практичних занять. Біла Церква, 2017. 56 с.

Жало О. А.  National Identity – Self-identity (Language Workshop) // ENGLISH language & culture. 2017. № 1 (697). 23-24 с.

Керівник науково-дослідної роботи студентів

Шевчук Ю. В. Використання пісенних творів як засобу стимулювання мовленнєво-мисленнєвої діяльності учнів початкового етапу навчання // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький. 2018. Вип. 47. С. 353-357.

Шечук Ю. В. Психолофізіологічні та дидактичні передумови використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови у початковій школі // матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2018. Вип. 41. С. 424-427.

Нагороди

2017 рік. Подяка Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

Кошинська Ірина Миколаївна,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Кошинська Ірина Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта:  вища, Київський державний педагогічний інститут іноземних мов (1992).

Підвищення фахової кваліфікації:

стажування на кафедрі теорії і методики дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені ПавлаТичини, довідка від 20.05.2013 № 557 о/д;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання коледжів, технікумів», свідоцтво від 23.06.2017, СП 35830447/1419-17;

курси в КОІПОПК з проблеми «Реалізація компетентнісного та комунікативного підходів у процесі навчання англійської мови», свідоцтво від 14.12.2018 року ПК № 02139618/4589-18;

онлайн-курс для вчителів початкової школи, сертифікат від 26.08.2018;

onlain-course « English for Primary School Teachers`», certificate from 30.11.2018.

Науково-методична діяльність

2014 рік

Кошинська І. М. Формування соціокультурної компетенції як один з важливих факторів становлення майбутнього конкурентоздатного педагога [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів». 30-31 жовтня 2014 ( http://ipoodvvs-konferez.blogspot.com/). Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBZ0FfZmR3YmhrM0k/view, вільний. Назва з екрану.

Koshynska I. Earth Day Celebration // English. 2014. №19 (643). 7-11 Р.

2015 рік

Кошинська І. М. Distance Learning Technologies // Матеріали Всеукраїнського Круглого столу «Теорія і практика дистанційного навчання в освіті: інформаційні»  в рамках VIМіжнародної електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта: від теорії до практики»  / автори-упорядники Л. Л. Ляхоцька, Л. Г. Кондратова, Л. В. Калачова / за заг. ред. Л. Л. Ляхоцької. К. : ДВНЗ «УМО» НАПН України. 2015. 32 с.

Жало О. А., Кошинська І. М. Іноземна мова (англійська) (за професійним спрямуванням) : методичні рекомендації до самостійної роботи студентам заочної форми навчання спеціальності 5.01010201 Початкова освіта (англійська мова). Біла Церква, 2015. 20 с.

Кошинська І. М., Жало О. А. Англійська мова (за професійним спрямуванням): навч. посіб. Біла Церква. 2015. 84 с.

Жало О. А., Кошинська І. М. Практичний курс англійської мови : методичні рекомендації до самостійної роботи студентам заочної форми навчання спеціальності 5.01010201 Початкова освіта (англійська мова). Біла Церква, 2015. 24 с.

Жало О. А., Кошинська І. М. Методика викладання англійської мови : методичні рекомендації до самостійної роботи студентам заочної форми навчання спеціальності 5.01010201 Початкова освіта (англійська мова). Біла Церква. 2015. 24 с.

2016 рік

Фонетика англійської мови : навчально-методичний посібник / уклад. О. А. Жало, І. М. Кошинська. Біла Церква. 2016. 136 с.

Кошинська І. М. Core Idea and Technological Tools for Open Education // Збірник матеріалів Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики» / ред. кол. Олійник В. В. та ін.. К. : ДВНЗ «УМО» НАПН України. 2016. 114 с. Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji/elektronnij-zbirnik-materialiv-konferenciji

Кошинська І. М. Формування соціокультурної компетенції як один з важливих факторів становлення майбутнього конкурентоздатного педагога  // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 10-12. 

Кошинська І. М. Екстримальні види спорту (практичне заняття) // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 24-32. 

Кошинська І. М. European Union (розробка заняття гуртка «Всесвіт»  // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 58-65.

2017 рік

Кошинська І. М. Professional development and digital technologies // Збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» ⁄ редкол.: В.В.Сидоренко, М.І.Скрипник, Я.Л.Швень. К.: ЦІППО. 2017. 110-112 с.

Публікації у газеті «English»

Розробка заняття гуртка «Всесвіт» на тему «Європейський Союз: минуле і сьогодення» («European Union: Bygones and Contemporaneity») (жовтень 2014р.).

Керівник студентів-переможців

HMC Projects (стипендіальна програма від  асоціації британських коледжів), Денисюк Олена отримала повну стипендію на навчання у приватній школі «St George’s Ascot» протягом одного навчального року (2016).

Нагороди

2015 рік. Подяка Київської обласної ради.

Молокова Маргарита Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Молокова Маргарита Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта: вища, Київський державний лінгвістичний університет (2003).  

Підвищення фахової кваліфікації: 

стажування на кафедрі теорії і методики дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 28.01.2014 № 557 о/д;

курси в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»  з проблеми «Реалізація соціокультурного компонента у процесі вивчення англійської мови», посвідчення від 10.04.2015 АД № 2191;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації», свідоцтво від 04.12.2015 року 12 СПВ № 143467.

Науково-методична робота

2014 рік

Учасник вебінару «Навчання читання в початковій школі», організованого видавництвом Oxford University Press (2014). 

2015 рік

Молокова М. А. Застосування інформаційних технологій на заняттях англійської мови //  Інформаційні матеріали Всеукраїнського Круглого столу «Теорія і практика дистанційного навчання в освіті» «Відкрита освіта: від теорії до практики» в рамках VI Міжнародної електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта: від теорії до практики» «Відкрита освіта: від теорії до практики» в рамках (29 жовтня 2015 р., м. Київ) / автори-упорядники Л. Л. Ляхоцька, Л. Г. Кондратова, Л. В. Калачова [за заг. ред. Л. Л. Ляхоцької]. К. : ДВНЗ «УМО» НАПН України. 2015. С. 40-41.

Молокова М. А.  Формування іншомовної компетентності на уроках англійської мови в початковій школі. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ХІX Всеукраїнської науково-практичної конференції : зб. наук. праць. Перяслав-Хмельницький. 2015. Вип. 19. С. 191-193. URL : https://confscience.webnode.com.ua/_files/200000027-ee75fef714/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2019.pdf

Нечипоренко Лілія Василівна, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії

Нечипоренко Лілія Василівна, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії

Освіта: вища, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди (2006)

Підвищення фахової кваліфікації: 

курси в КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» для учителів англійської мови, свідоцтво від 27.01.2017, ПК № 02139618/0423-17;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання коледжів, технікумів», свідоцтво від 23.06.2017, СП 35830447/1427-17.

Науково-методична робота

2017 рік

Нечипоренко Л. В. Країнознавство: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентами. Біла Церква. 2017. 56 с.

2018 рік

Нечипоренко Л. В. Професійна спрямованість вивчення англійської мови у коледжі // Матеріали ХХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький. 2018. Вип. 32. 356-360 с.

Участь у методологічному семінарі «Технологія роботи в єдиному інформаційному середовищі на основі Office 365», (18 травня 2017 р.)

Счастлива Олена Дмитрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

schaslyva

Счастлива Олена Дмитрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта: вища, Київський державний лінгвістичний університет (1998).

Підвищення фахової кваліфікації: 

курси в КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» для учителів англійської мови, свідоцтво від 24.02.2017, ПК № 02139618/1267-17; 

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання коледжів, технікумів», свідоцтво від 23.06.2017, СП 35830447/1434-17.

Науково-методична робота

2016 рік

Счастлива О. Д. Переваги проектних технологій при вивченні курсу «Англійська мова» в коледжі // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. 13-17 с.

Счастлива О. Д. Wish me love fnd hapiness. Dedicated to Saint Valentine`s Day // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. 66-73 с.

Інноваційні підходи до вивчення англійської мови в навчальних закладах : матеріали з досвіду роботи / ред. кол. В. П. Лук’яненко, О. А. Жало, І. М. Кошинська, О. П. Литвин, О. Д. Счастлива, О. В. Тимченко. Біла Церква. 2016. 40 с.

Счастлива О. Д. Формування ІТ-компетентності у майбутніх вчителів англійської мови // Збірник матеріалів Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики» / ред. кол. Олійник В. В. та ін.. К. : ДВНЗ «УМО» НАПН України. 2016. 114 с. Режим доступу: http://umo.edu.ua/konferenciji/elektronnij-zbirnik-materialiv-konferenciji

2017 рік

Счастлива О. Д. Література країни, мова якої вивчається: практикум. Біла Церква. 2017. 76 с.

Счастлива О. Д. Література країни, мова якої вивчається: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи. Біла Церква.2017.56 с.

Жало О. А. Счастлива О. Д. Література країни, мова якої вивчається: інструктивно-методичні матеріали до практичних занять. Біла Церква. 2017. 56 с.

Счастлива О. Д. Gettіng around the town // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. 2017. 2. Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/58247/

Счастлива О. Д. Cloud computing in teacher professional development //  Збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології» / редкол.: В.В.Сидоренко, М.І.Скрипник, Я.Л.Швень. К.: ЦІППО. 2017. 150-151 с.

2018 рік

Счастлива О. Д. Формування громадянської компетентності майбутніх вчителів початкової школи на заняттях англійської мови // Тези доповідей XX Міжнародної науково-практичної конференції «Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції» /  за заг. ред. Я. В. Новака; наук. ред. Т. М. Косач. Біла Церква. 2018. С 89-91.

Счастлива О. Д., Козаченко Є. Ю. Інформаційні технології в освітньому процесі вивчення англійської мови в початковій школі // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький. 2018. Вип. 41. С. 387-391.

Нагороди

2018 рік. Подяка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

Контакти:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.