У останню неділю вересня працівники дошкільних установ України відзначають своє професійне свято - Всеукраїнський день дошкілля. Професія вихователя вимагає від людини глибокої самовіддачі, величезного терпіння і нескінченної любові до своєї справи. Виховання дітей на початку їхнього життєвого шляху – непросте завдання, але від його успішного вирішення залежить їх майбутнє.
Дошкільний вік – один з найбільш відповідальних і важливих етапів, коли закладаються основи світосприйняття і здоров’я, формується особистість. Для успішного здійснення педагогічної діяльності вихователь повинен володіти знаннями з дошкільної педагогіки, дитячої психології, вікової фізіології, дошкільної педіатрії та гігієни, правил охорони життя і зміцнення здоров’я дітей. Одночасно йому необхідно володіти відомостями про форми, методи і засоби організації освітнього процесу, проведення ігор, інтелектуальної та фізичної праці, художньої творчості, облаштування простору життєдіяльності. Ці знання є основою необхідних у його діяльності практичних умінь.
Тож наші студенти та викладачі запрошуються у читальну залу на перегляд книжкової виставки «Освітні технології у формуванні особистості дошкільника». На виставці представлені підручники, монографії, періодичні видання, що допоможуть майбутнім вихователям дитячого садочка набути вміння забезпечувати різні форми активності дитини (фізичну, емоційну, соціальну, моральну, пізнавальну, мовленнєву, художню, креативну); використовувати оптимальні для дошкільного віку моделі основних видів діяльності (спілкування, сюжетно-рольові ігри, предметно-практичну, дослідну та навчальну діяльність).
Адже від того, наскільки педагог використовує новинки психолого-педагогічної науки та практики, передовий досвід, шукає нові методи та прийоми навчально-виховної роботи з дітьми, дбає про свій інтелект і культурний розвиток, залежить рівень розвитку його вихованців. Книга допоможе студенту стати вихователем, який розуміє, любить і поважає дитину, бачить у ній особистість, ніколи не дозволить образити чи принизити, не допустить фальші у стосунках.