Науково-методична проблема коледжу "Професійно-практична спрямованість вивчення навчальних дисциплін у коледжі"
Науково-методична проблема циклової комісії кураторів академічних груп: "Формування професійної компетентності майбутніх фахівців освіти"
Проблеми, над якими працюють куратори академічних груп
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові |
Група |
Проблема, над якою працює куратор |
1 | Донченко Юлія Вікторівна | 11 ПО (і) | Формування гармонійно розвиненої особистості з активною громадянською позицією через форми індивідуального впливу та колективної виховної роботи |
2 | Бреус Наталія Миколаївна | 12 ПО (а) | Формування активної громадянської позиції майбутніх фахівців освіти |
3 | Овчарова Надія Андріївна | 13 ПО (ф) | Формування у свідомості студента образу фізичної культури через духовно моральні орієнтири |
4 | Парфенова Юлія Анатоліївна | 14 ПО(ін) | Формування особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, європейської цивілізації, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя у постійно змінюваному, конкурентному, взаємозалежному світі |
5 | Крутько Ірина Миколаївна | 21 ПО (і) |
Виховання соціально активної та комунікативної особистості з високим рівнем духовності й моралі |
6 | Леонова Ольга Анатоліївна | 22 ПО (а) |
Підвищення професійно-творчої активності студентів, виховання творчо мислячих і творчо діючих поколінь, здатних вирішувати нестандартні завдання сьогодення |
7 | Фастовець Ірина Анатоліївна | 23 ПО (ф) |
Збагачення естетичного досвіду студентів шляхом участі їх у відродженні забутих та створенні нових національно-культурних традицій регіону, міста, закладу освіти |
8 | Бородійчук Галина Петрівна | 24 ПО(ін) |
Формування особистісних та професійних якостей майбутніх фахівців освіти на засадах співтворчості |
9
|
Титаренко Людмила Павлівна |
31 ПО (і) |
Формування самостійного, дружнього, організованого колективу шляхом активізації форм індивідуального впливу та комплексної виховної роботи |
10 |
Лобко Таісія Валеріївна |
32 ПО (а) |
Формування «Я»-концепції майбутніх фахівців освіти на основі самоосвіти, саморозвитку, самовиховання, самовдосконалення |
11 |
Андрусенко Світлана Василівна |
33 ПО (ф) |
Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості студента, його мислення і загальної культури |
12 |
Савінчева Лілія Павлівна |
34 ПО(ін) |
Формування креативної, творчої, інтелектуально-духовної особистості |
13 |
Сокол Світлана Іванівна |
41 ПО (і) |
Розвиток комунікативних умінь та навичок майбутніх фахівців освіти |
14 |
Нечипоренко Лілія Василівна |
42 ПО (а) |
Формування та згуртування студентського колективу як засіб компетентнісного виховання |
15 |
Кривич Наталія Вікторівна |
43 ПО (ф) |
Розвиток пізнавальної активності як один із шляхів формування конкурентоспроможної особистості |
16 |
Кошова Юлія Олександрівна |
44 ПО(ін) |
Формування партнерських відносин у взаємодії «викладач-студент» |
17 |
Опаряк Вікторія Олександрівна |
11СО(ОМ) |
Формування естетичного смаку в студентів засобами мистецтва |
18 | Слуцька Наталія Олександрівна | 21СО(ОМ) |
Формування у студентів національної свідомості, відповідального ставлення до життя |
19 |
Шульга Олена Трохимівна |
31СО(ОМ) |
Формування суспільно активної особистості студента через організацію самоврядування в академічній групі |
20 |
Журавська Наталія Олександрівна |
41СО(ОМ) |
Виховання майбутніх фахівців освіти авторитетними, високоосвіченими людьми, носіями високої загальної світоглядної, професійної, естетичної, правової, інтелектуальної, соціально-психологічної, емоційної культури |
21 |
Андрєєва Аліна Петрівна |
101 СР |
Розвиток позитивного ставлення до майбутньої професії, формування навичок співпраці та активної взаємодії |
22 |
Семигайло Ірина Вікторівна |
201 СР |
Виховання високоморальної соціально-активної та національно свідомої особистості, яка наділена громадською відповідальністю, духовними цінностями, патріотичним почуттям |