Науково-методична проблема коледжу "Професійно-практична спрямованість вивчення навчальних дисциплін у коледжі"
Науково-методична проблема циклової комісії кураторів академічних груп: "Формування професійної компетентності майбутніх фахівців освіти"
Проблеми, над якими працюють куратори академічних груп
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові |
Група |
Проблема, над якою працює куратор |
1 | Титаренко Людмила Павлівна | 11 ПО (і) |
Формування самостійного, дружнього, організованого колективу шляхом активізації форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи |
2 | Лобко Таїсія Валеріївна | 12 ПО (а) |
Формування дружнього, організованого колективу через організацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи |
3 | Андрусенко Світлана Василівна | 13 ПО (ф) |
Використання сучасних форм виховання як засіб організаціі творчоі діяльності студентів |
4 | Савінчева Лілія Павлівна | 14 ПО(ін) |
Формування креативної, творчої, інтелектуально-духовної особистості з активною життєвою позицією |
5
|
Сокол Світлана Іванівна |
21 ПО (і) |
Розвиток комунікативних умінь та навичок майбутніх фахівців освіти |
6 |
Нечипоренко Лілія Василівна |
22 ПО (а) |
Формування та згуртування студентського колективу, як засіб компетентнісного виховання |
7 |
Кривич Наталія Вікторівна |
23 ПО (ф) |
Розвиток пізнавальної активності як один із шляхів формування конкурентоспроможної особистості |
8 |
Кошова Юлія Олександрівна |
24 ПО(ін) |
Формування партнерських відносин у взаємодії «викладач-студент» |
9 |
Донченко Юлія Вікторівна |
31 ПО (і) |
Формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості з активною громадською позицією через форми індивідуального впливу та колективної виховної роботи |
10 |
Виноградова Віра Генадіївна |
32 ПО (а) |
Впровадження освіти для демократичного громадянства та прав людини на засадах інноваційності і відкритості до систем освіти в Європейських країнах |
11 |
Бородійчук Галина Петрівна |
33 ПО (ф) |
Формування особистісних та професійних якостей майбутніх фахівців освіти на засадах співтворчості. |
12 |
Парфенова Юлія Анатоліївна |
34ПО(ін,а) |
Формування у студентів мотивації до безперервного самовдосконалення, розвиток позитивного ставлення до майбутньої професії. |
13 |
Леонова Ольга Анатоліївна |
42 По(а) |
Становлення особистісної зрілості й життєвої компетентності на засадах співтворчості (виховна модель групи) |
14 |
Крутько Ірина Миколаївна |
41 ПО (і) |
Виховання соціально активної та комунікативної особистості з високим рівнем духовності й моралі |
15 |
Овчарова Надія Андріївна |
44ПО(ін,а) |
Формування критичних вмінь та навичок культурної поведінки |
16 |
Фастовець Ірина Анатоліївна |
43 ПО(ф) |
Підвищення професійно-творчої активності студентів, виховання творчого мислення студентів здатних вирішувати нестардатних завдань свого буття |
17 | Шульга Олена Трохимівна | 11СО(ОМ) |
Формування суспільно активної особистості студента через організацію самоврядування в академічній групі |
18 |
Журавська Наталія Миколаївна |
21СО(ОМ) |
Іноваційно комунікативні технології у роботі зі студентською молоддю |
19 |
Андрєєва Аліна Петрівна |
31СО(ОМ) |
Розвиток позитивного ставлення до майбутньої професії, формування навичок співпраці та активної взаємодії |
20 |
Слуцька Наталія Олександрівна |
41СО(ОМ) |
Формування суспільно активної особистості студента через організацію самоврядування в групі |
21 |
Бодрик Наталія Вікторівна |
101 СР |
Адаптація та соціалізація студентів до умов коледжу. |
22 |
Семигайло Ірина Вікторівна |
201 СР |
Виховання високоморальної соціально-активної та національно свідомої особистості, яка наділена громадською відповідальністю, духовними цінностями, патріотичним почуттям |