Циклова комісія викладачів іноземних мов
Викладачі циклової коміссії в освітньому процесі широко застосовують інноваційні технології, методи та засоби навчання англійської мови з метою розвитку креативних і творчих здібностей студентів, які потрібні будуть їм не тільки для ефективної професійної діяльності, але і для успішного життя в суспільстві та соціальному середовищі, сприятимуть самовдосконаленню, розкриттю резервних можливостей і потенціалу майбутніх фахівців.Склад циклової комісії
Лук`яненко Валентина Петрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист
Лук`яненко Валентина Петрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист
Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут іноземних мов (1982).
Підвищення фахової кваліфікації:
Cambridge University Press, сертифікат від 07.07.2018 (20 годин), онлайн-курс «English for Primary School Teachers» (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 29.05.2020 № 7);
EdEra, сертифікат від 07.08.2018 (20 годин), «Онлайн-курс для вчителів англійської мови» (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 29.05.2020 № 7);
EdEra, сертифікат від 03.03.2019 (60 годин), «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 29.05.2020 № 7);
ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, свідоцтво від 13.06.2020, СП 35830447/0591-20, навчання за освітньо-професійною програмою «Викладачі закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів)», тема «Упровадження STEAM освіти в освітній процес» (210 годин);
КНЗ КОР «КОІПОПК», свідоцтво від 23.03.2023 серія ЗПК № 02139618/0067-23, навчання за освітньою програмою обласного майстер-класу Бикової А. Є., Фурман Н. Т., Чорної Л. В. з теми «Інноватика в іноземній мові в контексті НУШ» для вчителів англійської мови (30 годин);
ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, свідоцтво від 13.05.2023, СП 35830447/0185-23, підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Викладачі закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів)», тема «Формування цифрового середовища закладу освіти: технології, принципи та засоби» (150 годин).
КНЗ КОР «КОІПОПК», свідоцтво від 09.02.2024, серія ПК № 02139618/0773-24, навчання на курсах підвищення фахової кваліфікації за освітньою програмою «Формування національної ідентичності особистості в ціннісному вимірі Нової української школи» (30 годин);
КНЗ КОР «КОІПОПК», сертифікат від 28.03.2024, серія ЗПК № 02139618/0754-24, навчання за освітньою програмою обласного майстер-класу Воробйова Є. А., Каргіної О. В. з теми «Використання цифрових інструментів на уроках англійської мови» для вчителів англійської мови (30 годин).
Науково-методична діяльність
2014 рік
Лук’яненко В. П. Формування мотивації навчання іноземної мови в учнів початкових класів [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів», 30-31 жовтня 2014 (http://ipoodvvs-konferez.blogspot.com/). Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBRzVDX2l1LVNuUjg/view, вільний. Назва з екрану
2016 рік
Інноваційні підходи до вивчення англійської мови в навчальних закладах : матеріали з досвіду роботи // ред. кол. В. П. Лук’яненко, О. А. Жало, І. М. Кошинська, О. П. Литвин, О. Д. Счастлива, О. В. Тимченко. Біла Церква. 2016. 40 с.
2017 рік
Жало О. А., Лук’яненко В. П., Линова Ю. Ю. Англійська мова професійного спрямування: навчальний посібник. Біла Церква. 2017. 80 с
2018 рік
Лук'яненко В. П. З досвіду впровадження інноваційних форм роботи на заняттях англійської мови зі студентами коледжу // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики» (Київ, 27 верес. 2018 р.). Київ. 2018. С. 79-80. URL
2019 рік
Лук'яненко В. П., Бондар Є. В. Ігрові технології у навчанні молодших щколярів. Новини науки: дослідження, наукові відкриття, високі технології: зб. наук. праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 31 березня, 2019 р. Харків : ГО «Європейська наукова платформа», 2019. Т. 4. С. 91-94. URL
Лук'яненко В. П., Ільчук Д. О. Originality of the german baroque. Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід: зб. наук. праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 20 травня, 2019 р. Полтава : ГО «Європейська наукова платформа», 2019. Т.4. С. 18-20. URL
Валентина Лук’яненко, Дар’я Порхун. Development description of the culture of Great Britain in the prosperity prospects. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 52. С. 138-140. URL
Учасник круглого столу «Міжнародна інтеграція освіти. Українсько-польські програми: практика та перспектива», сертифікат від 26.11.2019.
2020 рік
Учасник VII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики», 19-21 березня 2020 року.
2021 рік
Лук'яненко В. П., Парфенова Ю. А., Лук'яненко Т. П. The soul of the Ukrainian people, Taras Shevchenko, in Bila Tserkva. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2021. Вип. 67. С. 496-498. URL
Лук'яненко В. П. Інноваційні технології навчання іноземних мов як основа якісної освіти: методичний посібник: упорядники В. Криворука, В. Кіріна-Радчук, О. Степанкова. Лебедин, 2021. С. 98-108.
Лук'яненко В. П. Застосування дистанційних технологій в освітньому процесі вищих фахових закладів освіти в умовах пандемічних обмежень. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: зб. наук. праць. Переяслав, 2021. Вип. 74. С. 73-76. URL
2022 рік
Панченко Т., Жало О., Лук’яненко В., Счастлива О. Особливості впровадження окремих технологій дистанційного навчання в освітній процес коледжу. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 2022, c.147-154, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.23
Лук'яненко В. П., Рачінська К. А. Solomia Krushelnytska is one of the greatest figures of Ukrainian culture (reaserch work). Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 82. С. 126-128. URL
2023 рік
Lukyanenko V., Fillipova О. Unknown folklorist (research work to the 151-st anniversary of Lesya Ukrainka’s birthday). Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Переяслав, 2023. Вип. 84. С. 32-34. URL
Лук’яненко В. Створення ситуації успіху на заняттях з англійської мови (за професійним спрямуванням) як засіб формувального впливу на професійну мобільність студентів першого бакалаврського рівня. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції /за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. С. 136-140. URL
Лук’яненко В. П., Башурова Н. Mykola Leontovych and his most famous Christmas song (research work). Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук.праць. Переяслав, 2023. Вип. 92. C. 69-71. URL
2024 рік
Парфенова Ю. А., Парфенова Т., Лук’яненко В. П. Забезпечення якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 101. С. 88-90. URL
Лук’яненко В. П. Формування англомовної комунікативної компетенції здобувачів передвищої фахової освіти шляхом впровадження цифрових технологій навчання (з досвіду роботи). Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 101. С. 252-255. URL
Лук’яненко В. П. Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти: виклики та перспективи розвитку (з досвіду роботи). Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 102. С. 63-65. URL
Valentyna Lukyanenko, Yulia Parfenova, Anastasiya Illuhina. Conceptual principles of the formation of the national and cultural identity of adolescents in modern conditions (research work). Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 107. С. 39-41. URL
Лук’яненко В. Використання цифрового освітнього середовища на заняттях англійської мови в закладах фахової передвищої освіти. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Київ: ДЗВО Університет менеджменту освіти, 2024. C. 87-89.
Баняс Н. Ю., Лук’яненко В. П., Парфенова Ю. А. Партнерське впровадження елементів steаm-освіти, як запорука підготовки конкурентоспроможних фахівців ВНЗ. Цифрова трансформація освіти: теоретико-методичні засади: збірник мат. Міжнародної науково-практичної конф., присвяч. 70-річчю проф. В. П. Сергієнка. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. С. 23-25. URL
УДУ імені Михайла Драгоманова, сертифікат від 28.10.2024, серія К-325/24, участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Цифрова трансформація освіти: теоретико-методичні засади» (6 годин)
Лук’яненко В., Парфенова Ю., Парфенова Т. Цифрові технології навчання та їх роль у професійній мобільності студентів: досвід і практика. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 110. С. 123-125. URL
Лук’яненко В. Використання цифрових технологій навчання для розвитку професійної мобільності студентів. Система наступності в розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: колективна монографія /за ред. Ружицького В. А., Кондратової Л. Г. Біла Церква : ФОП «Кайзеров Я. О.», 2024. С. 205-210
Лук’яненко В., Парфенова Т., Парфенова Ю. Ефективні педагогічні інструменти для організації інклюзивного навчання. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 102. С. 104-107.
Галашевська В., Парфенова Ю., Парфенова Т., Лук’яненко В. Інноваційні підходи до організації педагогічної практики здобувачів фахової передвищої освіти в період воєнного стану. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Переяслав, 2024. Вип. 111. С. 78-81. URL
Керівник науково-дослідної роботи студентів
Anastasia Gutnyk, Maksym Oleshko, Nadiia Bashurova. Taras Shevchenko as a national poet is a key symbol for all historical events in Ukraine. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Переяслав, 2023. Вип. 86. С. 97-99.
Керівник студентів-переможців
XХ Всеукраїнської інтернет-олімпіади з англійської мови «На Урок» ( Надія Башурова – ІІІ місце, 2024).
Нагороди
2017 рік. Подяка Міністерства освіти і науки України.
2020 рік. Грамота КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж»
2022 рік. Грамота Міністерства освіти і науки України.
2024 рік. Подяка ВСП «Оптико-механічний фаховий коледж Київського національного університету імені Тараса Шевченка».
Жало Ольга Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист
Жало Ольга Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист
Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут іноземних мов (1991)
Підвищення фахової кваліфікації:
КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», свідоцтво від 25.11.2016, ПК № 02139618/4374-16, курси з проблеми «Організація проектної роботи з англійської мови» (120 годин);
КВНЗ КОР «БГПК», сертифікат від 02.10.2018 (2 години), семінар-практикум «Ефективні виховні технології як ресурс підвищення ефективності навчального процесу» (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 29.05.2020 № 7);
Cambridge University Press, вебінар «Developing Thinking skills within the Second Graders of the New Ukrainian School» (1 година), сертифікат від 19.08.2019; Oxford University Press, вебінар «Civic education in the contex of New Ukrainian School» (1 година), сертифікат від 04.09.2019 (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 29.05.2020 № 7);
ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, свідоцтво від 13.06.2020 СП 35830447/0584-20, навчання за освітньо-професійною програмою «Викладачі закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів)», тема «Упровадження STEAM освіти в освітній процес» (210 годин);
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», сертифікат від 20.02.2022 (32 години), онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» (визнано рішенням педагогічної ради, протокол від 04.04.2022 № 2);
ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти, сертифікат від 22.06.2022 № 0060/22К, підвищення кваліфікації за темою «Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (0,4 кредита ECTS / 12 годин);
КНЗ КОР «КОІПОПК», свідоцтво від 15 грудня 2023 року, ПК № 02139618/6176-23, курси за освітньою програмою «Інтерактивне навчання в онлайн-форматі» (30 годин /1 кредит ЄКТС);
ГО «Прометеус», сертифікат від 04.02.2024 (60 годин), курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 08.04.2024, № 2).
Науково-методична робота
2014 рік
Жало О. А. Педагогічні умови формування мотивації вивчення англійської мови як фактор ефективної навчальної діяльності майбутніх молодших спеціалістів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти» / уклад. О. Р. Поляновська, А. П. Маримонська. С. В. Чернюк. Хмельницький : ХГПА. 2014. 62-64 с.
2015 рік
Жало О. А., Кошинська І. М, Методика викладання англійської мови: методичні рекомендації до самостійної роботи студентам заочної форми навчання спеціальності 5.01010201 Початкова освіта (англійська мова). Біла Церква. 2015. 24 с.
2016 рік
Жало О. А. Педагогічні умови формування мотивації вивчення англійської мови як фактор ефективної навчальної діяльності майбутніх молодших спеціалістів // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 18-21.
Жало О. А. Навчання техніки письма. Вправи для формування каліграфічних та орфографічних навичок // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 33-39.
Жало О. А. Національна самоідентичність (на основі порівняння національних особливостей українців, англійців і американців // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 40-46.
Жало О. А. Correlation of Phonemic and Graphic Systems of English // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 47-50.
Жало О. А. Україна – європейська країна // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі : іноземні мови» / упоряд. В. П. Лук’яненко, І. М. Кошинська, О. А. Жало, О. Д. Счастлива, М. А. Молокова. Біла Церква. 2016. С. 74-79.
2017 рік
Жало О. А. National Identity – Self-identity (Language Workshop) // ENGLISH language & culture. 2017. № 1 (697). 23-24 с.
2018 рік
Жало О. А. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання англійської мови як технології розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців початкової освіти. Особливості використання навчально-виховних технологій в освітньому процесі : матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції (Хмельницький, 4 квітня 2018 р.) [уклад. О. Р. Поляновська, С. В. Чернюк]. Хмельницький : ХГПА, 2018. С. 25-27.
2020 рік
Учасник VII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики», 19-21 березня 2020 року.
2021 рік
Жало О. А., Рохманюк М. В. Використання казкових творів на уроках англійської мови як засобу реалізації компетентнісного підходу до навчання молодших школярів в умовах Нової української школи. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2021. Вип. 67. С. 201-204. URL
Учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції «STEM – світ інноваційних можливостей. Формування освітнього STEM-середовища» в рамках XII Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2021» і виставки освіти за кордоном «World Edu», сертифікат № 01/04/21/461 ВК.
Жало О. А. Інноваційні технології навчання іноземних мов як основа якісної освіти: методичний посібник/ упорядники В. Криворука, В. Кіріна-Радчук, О. Степанкова. Лебедин, 2021. С. 10-28.
Жало О. А. Упровадження медіатехнологій у процес навчання англійської мови учнів початкової школи : навчально-методичний посібник. Біла Церква, 2021. 68 с.
Жало О. А., Лук’яненко В. П. Англійська мова (за професійним спрямуванням) : навчальний посібник. Біла Церква, 2021. 80 с.
Жало О. А. Реалізація компетентнісного підходу на заняттях англійської мови на засадах STEАM-освіти як технологія розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців початкової освіти. Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. Біла Церква, 2021. С.15-17. URL
2022 рік
Панченко Т., Жало О., Лук’яненко В., Счастлива О. Особливості впровадження окремих технологій дистанційного навчання в освітній процес коледжу. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 2022, c.147-154, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.23.
Coursera: Deep Teaching Solutions, сертифікат від 20.10.2022, онлайн курс ‘Uncommon Sense Teaching’.
Diana Yakovenko, Olha Zhalo. Art and Design Factors to Create Positive Learning Environment in Primary School Classroom. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку:матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 81. C. 56-58. URL
Жало О. А., Счастлива О. Д. Англійська мова (за професійним спрямуванням) : навчально-методичний посібник. Біла Церква, 2022. 176 с.
2023 рік
Zhalo O, Kotovska S. Top education technology trends in primary school Classroom. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції /за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. С. 199-201. URL
Zhalo O, Lutsenko S., Kunytska N. Creating a positive learning environment for children with special needs. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції /за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. С. 208-211. URL
Zhalo O, Sushanska S. The teacher’s role in Classroom management. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції /за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. С. 235-237. URL
Zhalo O, Lutsenko S., Kunytska N. Creating a positive learning environment for children with special needs. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції /за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. С. 262-265. URL
Zhalo O, Sushanska S. Case technology on primary school lessons. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції /за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. С. 275-277. URL
Attendance of webinar "Oxford Professional Development Day", certificate date 19 April, 2023 (3 hours 30 minutes).
Жало Ольга, Хорошко Катерина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків у процесі навчання англійської мови молодших школярів. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 98. C. 95-97. URL
2024 рік
Жало О. А., Счастлива О. Д. Англійська мова (за професійним спрямуванням): збірник тестових завдань. Біла Церква, 2024. 268 с.
Жало О. Методичні аспекти формування системи наступності та професійної мобільності майбутніх фахівців початкової освіти у процесі навчання та викладання англійської мови в умовах педагогічного коледжу. Система наступності в розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: колективна монографія /за ред. Ружицького В. А., Кондратової Л. Г. Біла Церква : ФОП «Кайзеров Я. О.», 2024. С. 114-121
Керівник науково-дослідної роботи студентів
Каліманова О. В. Ігровий компонент у процесі навчання техніки читання англійською мовою в початковій школі». Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Європейський вимір відкритої освіти». 2016.
Шевчук Ю. В. Використання пісенних творів як засобу стимулювання мовленнєво-мисленнєвої діяльності учнів початкового етапу навчання // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький. 2018. Вип. 47. С. 353-357.
Шечук Ю. В. Психолофізіологічні та дидактичні передумови використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови у початковій школі // матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2018. Вип. 41. С. 424-427.
Романова А. С. План-конспект уроку англійської мови у 2-му класі. Інноваційні технології навчання іноземних мов як основа якісної освіти: методичний посібник / Упорядники В. Криворука, В. Кіріна-Радчук, О. Степанкова. Лебедин, 2021. С. 116-123.
Diana Yakovenko. Creating a Positive Learning Environment for Children with Special Needs. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 83. C.79-81. URL
Sofia Sushanska. The Effects of the Classroom Learning Environment on the Primary School Students’ Learning Progress. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 83. C.77-79. URL
Sofia Mishkurova, Svitlana Roman. Developing Young Students’ Character Traits to Facilitate Cognitive Learning Environment in Primary School Classroom. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 83. C.55-58. URL
Angelina Vysitska. A Teacher’s Role in the Formation of a Good Learning Environment in a Primary Classroom. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 88. C. 145-147. URL
Solomia Kotovska. Factors to Make a Good Learning Environment in a Primary Classroom. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 88. C. 154-156. URL
Natalia Kunytska, Svitlana Lutsenko. Organisation of Safe and Positive Learning Environment in Primary School Classroom. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 88. C. 157-159. URL
Solomia Kotovska. All Different – All Equal: Creating a Positive Learning Environment for Children with Special Needs. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 86. C. 38-40. URL
Inna Rachynska. STEAM Technology on Primary School Lessons. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 86. C. 52-54. URL
Daria Melnychuk. Fostering a Creation of a Positive Learning Environment for Children with Special Needs. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 86. C. 47-49. URL
Angelina Vysitska. Modern Educational Technologies to be Used in Pedagogical Practice in Ukrainian Primary School. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 92. C.50-51. URL
Svitlana Lutsenko, Natalia Kunytska. Up-to-Date Educational Technologies in Primary School Learning Process. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 92. C. 55-57. URL
Diana Yakovenko. Classroom Management Styles: What is Your Style? Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 92. C. 83-84. URL
Daria Melnychuk. New Education Technologies to Create a Classroom of the Digital Age. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 92. C. 66-67. URL
Inna Rachynska. Ways to Make Online Learning Interesting and Effective for Primary School Students. Перші кроки у науці: науковий пошук студентів фахових коледжів : збірник матеріалів Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Київ, Фаховий коледж «Універсум» Київського університету імені Бориса Грінченка, 18 травня 2023 року) / О.Полінок. 2023. C. 141-143. URL
Sofia Sushanska. Requirements for a Modern Lesson in Primary School. Перші кроки у науці: науковий пошук студентів фахових коледжів : збірник матеріалів Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Київ, Фаховий коледж «Універсум» Київського університету імені Бориса Грінченка, 18 травня 2023 року) / О.Полінок. 2023. C. 156-158. URL
Кириленко Анастасія, Кускова Єлизавета. Психологічні особливості засвоєння англійської мови учнями початкової школи. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 98. C. 98-100. URL
Красуліна Світлана, Кравець Юлія. Використання гри для формування позитивної мотивації вивчення англійської мови молодшими школярами. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 98. C. 102-105. URL
Тонкошкур Софія, Осідач Аліна. Переваги та недоліки визначальних підходів до навчання англійської мови молодших школярів. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2023. Вип. 98. C. 125-128. URL
Бабаніна Софія, Басалюк Марія. Психологічні чинники опанування англійської мови учнями початкової школи. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 109. C. 41-44. URL
Ковальчук Анастасія, Крупко Анна. Роль гри у формуванні позитивної мотивації до вивчення англійської мови учнями початкової школи. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 109. C. 51-54. URL
Луценко Світлана. Суть мотиваційного забезпечення навчальної діяльності учнів на уроці англійської мови в початковій школі. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 110. C. 91-93. URL
Ковальчук Анастасія. The Foundations of a Successful Learning Environment. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 110. C. 84-86. URL
Бабаніна Софія, Басалюк Марія. Creating an Effective Learning Environment: Key Physical Aspects. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 110. C. 66-68. URL
Нагороди
2017 рік. Подяка Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.
Молокова Маргарита Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Молокова Маргарита Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Освіта: вища, Київський державний лінгвістичний університет (2003).
Підвищення фахової кваліфікації:
ТОВ «Академія цифрового розвитку», сертифікат від 25.08.2020, № 01381 (30 годин), дистанційний курс «Розгортання та використання середовища G Suite в діяльності освітньої установи» (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 30.11.2020, № 16);
ГО «Прометеус», сертифікат від 22.12.2021 (30 годин), онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 30.12.2021 № 13);
КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», свідоцтво від 06.01.2022, ПК№ 02139618/0300-22, курси за освітньою програмою «Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій на занятті іноземної мови» (30 годин);
Express Publishing, certificate of 27.03.2022, webinar ‘EP SUMMIT 2022 - ELT Training Rooms’ (32 hours) (визнано рішенням педагогічної ради коледжу, протокол від 30.05.2022 № 3);
ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти», свідоцтво від 23.03.2023, №968/23Д, підвищення кваліфікації за темою «Цифрові інструменти для дистанційного навчання в кризових умовах» (6 годин);
ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, свідоцтво від 13.05.2023, СП 35830447/0188-23, підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Викладачі закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів)», тема «Формування цифрового середовища закладу освіти: технології, принципи та засоби» (150 годин).
Науково-методична робота
2014 рік
Учасник вебінару «Навчання читання в початковій школі», організованого видавництвом Oxford University Press (2014).
2015 рік
Молокова М. А. Застосування інформаційних технологій на заняттях англійської мови // Інформаційні матеріали Всеукраїнського Круглого столу «Теорія і практика дистанційного навчання в освіті» «Відкрита освіта: від теорії до практики» в рамках VI Міжнародної електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта: від теорії до практики» «Відкрита освіта: від теорії до практики» в рамках (29 жовтня 2015 р., м. Київ) / автори-упорядники Л. Л. Ляхоцька, Л. Г. Кондратова, Л. В. Калачова [за заг. ред. Л. Л. Ляхоцької]. К. : ДВНЗ «УМО» НАПН України. 2015. С. 40-41.
Молокова М. А. Формування іншомовної компетентності на уроках англійської мови в початковій школі. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ХІX Всеукраїнської науково-практичної конференції : зб. наук. праць. Перяслав-Хмельницький. 2015. Вип. 19. С. 191-193. URL : https://confscience.webnode.com.ua/_files/200000027-ee75fef714/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2019.pdf
2019 рік
Учасник серії навчальних семінарів «Welcome to the future of learning», сертифікат від 01.06.2019 (4 години).
2021 рік
Учасник вебінару від Macmillan Education «Mamillan Spring Conference», сертифікат від 30.03.2021 (4 години).
Молокова М. А. Публікація розробки уроку «Entertainment» на сайті «naurok.com.ua» , сертифікат від 11.05.2021 № ДБ-2105240258.
Учасник вебінару від Macmillan Education «Planning effective lessons for mixed-abilities classes», сертифікат від 21.12.2021 (6 годин).
2022 рік
Macmillan Education, certificate of 23.05.2022 № ME-0000009863, webinar Macmillan Authors for Ukrainian Colleagues (4 hours).
Молокова М. А. Використання інноваційних технологій «FLIPPED LEARNING» у навчанні англійської мови. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 80. С. 56-58. URL
Практикум усного та писемного мовлення: практичний посібник / авт.-укл. М. А. Молокова. Біла Церква: ФОП «Кайзеров О. Я.», 2022. 53 с.
2024 рік
Молокова М. Використання мультимедійних ресурсів в процесі викладання англійської мови. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Київ: ДЗВО Університет менеджменту освіти, 2024. C. 95-98.
Нечипоренко Лілія Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Нечипоренко Лілія Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Освіта: вища, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди (2006)
Підвищення фахової кваліфікації:
курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання коледжів, технікумів», свідоцтво від 23.06.2017, СП 35830447/1427-17 (210 годин);
дистанційний курс «Розгортання та використання середовища G Suite в діяльності освітньої установи», сертифікат від 25.08.2020, № 00796 (30 годин);
курси в ЦІПО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за освітньо-професійною програмою «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів», свідоцтво СП 35830447/0851-21 (180 годин);
КНЗ КОР «КОІПОПК», свідоцтво від 09.09.2022 серія ПК № 02139618/4441-22, курси за освітньою програмою «Реалізація компетентнісного підходу на заняттях англійської мови» для вчителів англійської мови (30 годин);
ТОВ «Едюкейшнал Eра», сертифікат від 26.02.2023 (32 години), курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» (визнано рішенням педагогічної ради, протокол від.04.04.2023 № 3).
КНЗ КОР «КОІПОПК», свідоцтво від 15.12.2023 року № 02139618/6177-23, курси за освітньою програмою «Інтерактивне навчання в онлайн форматі» (30 годин).
Науково-методична робота
2017 рік
Нечипоренко Л. В. Країнознавство: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентами. Біла Церква. 2017. 56 с.
2018 рік
Участь у методологічному семінарі «Технологія роботи в єдиному інформаційному середовищі на основі Office 365» (18 травня 2017 р.)
2019 рік
Нечипоренко Л. В. Використання сучасних технологій та методів у навчанні іноземних мов. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 47. С. 249-253. URL
Учасник серії семінарів «Welcome to the future of learning» (4 години), сертифікат від 01.06.2019.
2020 рік
Завершила курс «Критичне мислення для освітян» (30 годин), ГО «Prometheus», сертифікат від 29.04.2020 № a9211a7526d54d5fbf58017c87160fee.
2021 рік
Нечипоренко Л. В. Формування англомовної комунікативної компетентності учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2021. Вип. 71. С. 193-197. URL
Нечипоренко Л. В. Інноваційні технології навчання іноземних мов як основа якісної освіти: методичний посібник/ упорядники В. Криворука, В. Кіріна-Радчук, О. Степанкова. Лебедин, 2021. С. 108-110.
2022 рік
Нечипоренко Л. В. Впровадження сучасних цифрових технологій у процесі викладання англійської мови в КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж». Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 78. С. 50-53. URL
Країнознавство: практикум / авт.-укл. Л. В. Нечипоренко. Біла Церква: ТОВ «Нечепуренко М. М.», 2022. 75 с.
2023 рік
Нечипоренко Л. Особливості формування і розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів з використанням цифрових технологій. Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції /за заг. ред. Л. Г. Кондратової. Біла Церква: КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», 2023. С. 149-152. URL
2024 рік
Нечипоренко Л. В. Використання цифрових застосунків на заняттях з англійської мови в умовах дистанційного навчання. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав, 2024. Вип. 101. С. 85-88. URL
Нечипоренко Л. Використання цифрових ресурсів на заняттях з англійської мови в умовах онлайн навчання. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету післядипломної освіти: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Київ: ДЗВО Університет менеджменту освіти, 2024. C. 104-106.
Нечипоренко Л. Використання Google-сервісів на заняттях з англомовних дисциплін під час дистанційного і змішаного навчання для підвищення рівня професійної мобільності майбутніх педагогів. Система наступності в розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів: колективна монографія /за ред. Ружицького В. А., Кондратової Л. Г. Біла Церква : ФОП «Кайзеров Я. О.», 2024. С. 197-205
2022-2023 рік. Керівник клубу спілкування англійською мовою «Всесвіт».
Нагороди
2023 рік. Подяка КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж».
2023 рік. Подяка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.».