Open menu

01    02 лютого 2021 року на базі КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А. С. Макаренка» відбувся вебінар-телеміст «Нова українська школа: реалізація принципів наступності та послідовності між дошкільною та початковою освітами», до якого долучилися понад 80 осіб з числа педагогічних працівників та студентів педагогічних ЗФПО Центрального регіону України. 

   У вебінарі взяли участь викладачі циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін Наталія Бодрик, Юлія Літвін та  студенти 22 ПОа групи Катерина Рачинська, Альбіна Голохвастова, Ольга Дубовик, Марина Лазаренко, Руслана Храмцова.

    Враховуючи актуальність зазначеної теми, організатори заходу мали на меті розкрити основні теоретичні поняття і практичні технології реалізації принципів наступності, сприяти співробітництву та взаємоінтеграції досвіду учасників вебінару, залучити студентів до пошукової та дослідницької діяльності в контексті ключових проблем:

  Рубрика 1. «Педагогічний прайм-тайм» підвела  слухачів до висновку, що компетентності учня НУШ формуються на ґрунті компетентностей, закладених в ЗДО.

 Рубрика 2. «Методичний телечелендж «Як ми працюємо?»» розкрила основні принципи побудови дошкільної та початкової освіти.Особлива увага була приділена наступності у використанні здоров’язбережувальних технологій, зокрема арттерапії та її різновидам: музикотерапії, мандалотерапії, казкотерапії, ізотерапії, кольоротерапії тощо. Наголошуючи на формуванні здоров’язбережувальної компетентності, спікери звернули увагу слухачів на такі технології, як Хатха-йога, шоугун-терапія, мудри, степаеробіку, фітболгімнастику, нейрогімнастику тощо, запропонували практичні вправи. Учитель початкових класів, педагог-практик НУШ Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ №7 Алла Бендюг поділилася зі слухачами своїм досвідом із питань використання здоров’язбережувальних технологій.

  Рубрика 3. «Психологічний дайджест»  пропонувала лайфхаки викладача психології  (Баль А.В.) щодо роботи з дітьми дошкільного віку вихователям та батькам.

  Рубрика 4. «Психолого-педагогічний прес-реліз» передбачала створення разом зі студентами-учасниками вебінару Моделі майбутнього першокласника.

  Тема вебінару була актуальною, спікери та учасники розкрили принцип наступності та послідовності між дошкільною та початковою освітою в умовах НУШ. Було обговорено форми та методи роботи вчителя початкових класів у НУШ. Викладачі та студенти отримали багато цікавої та практичної інформації. Після участі у вебінарі студенти написали есе-відгуки про свої враження.

  «Завдяки цьому заходу я дізналася багато нового і корисного: про арттерапію та її види, нейрогімнастику й деякі вправи, якими тепер іноді користуюся в повсякденному житті, створення мандал і багато інших цікавих деталей. Не менш важливим для мене стало розтлумачення поняття про наступність, адже учителю необхідно орієнтуватися у широкому спектрі сучасних технологій і здійснювати наступність для формування компетентностей учнів», - поділилася враженнями від заходу студентка 22 ПО(а) групи Рачінська Катерина.

   
                              Храмцова Руслана                                                Ольга Дубовик
   
                                Лазаренко Марина