Open menu

01  Дистанційне навчання стало для українських закладів освіти і педагогів перевіркою на те, як швидко вони можуть реагувати на виклики, бути гнучкими та ефективними у некомфортних для них умовах, а також на комп’ютерну грамотність та вміння працювати на сучасних освітніх онлайн-платформах. 
 Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж гідно прийняв цей виклик, організувавши не лише дистанційне навчання та проведення позанавчальних заходів, а й проходження педагогічної практики студентами в онлайн-форматі. Звичайно, онлайн-уроки не замінять живого спілкування майбутніх фахівців освіти зі своїми вихованцями, але дадуть змогу навчитися формулювати тему, мету та завдання уроку, мотивувати навчальну діяльність учнів, вибирати і реалізувати навчальний матеріал відповідно до теми та завдань уроку, добирати методи і засоби навчання, форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, які забезпечать реалізацію змісту навчального матеріалу та досягнення мети уроку, диференціювати та індивідуалізувати навчання на уроці, реалізувати внутрішньопредметні і міжпредметні зв'язки тощо.
   Підтвердженням цього стали відвідані 30 березня заступником директора з виховної роботи Оксаною Косяк пробні уроки студентів 32 ПО(а) групи: Іванни Бондар (англійська мова, методист Ольга Жало), Карини Батенко (англійська мова, методист Ольга Жало), Діани Кукли (англійська мова, методист Ольга Жало), Світлани Братасюк (українська мова, методист Таїсія Лобко), Олександри Дідоренко (українська мова, методист Таїсія Лобко). Проведені студентами-практикантами уроки були спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності, розвиток критичного мислення, містили дидактичні матеріали, що сприяли зацікавленості учнів навчальним матеріалом.