01 У сучасній системі освіти все більше використовується гейміфікація як інноваційний процес навчання. 31 березня 2021 року в рамках декади педагогічної майстерності викладачів циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін викладачі Наталія Бодрик та Ірина Маценко провели майстер-клас на тему «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу».
 Програма цього заходу мала на меті стимулювати професійний розвиток майбутніх соціальних працівників/педагогів, підвищити мотивацію до навчання, уміння співпрацювати в команді, сприяти їхній активній участі в популяризації спеціальності «Соціальна робота».
  Як відомо, головна мета використання ігрових елементів — створення простору для продуктивної конкуренції та співпраці.
  Ділова гра «Співбесіда з роботодавцем» зі студентами 201 СР та 101 СР груп проходила в декілька етапів. Учасники по черзі виконували ролі роботодавців та фахівців (соціальних педагогів, соціальних працівників). Продуктом творчої діяльності студентів стали розроблені сайти.
   На І етапі − студенти 201 СР групи були в ролі представників освітніх закладів, соціальних служб та громадських організацій, які проводили співбесіду із випускниками ЗВО, тобто зі студентами 101 СР групи, які презентували свої напрацьовані сайти.
   На ІІ етапі − представники освітніх закладів, соціальних служб та громадських організацій (студенти 201 СР групи) презентували сайти своїх організацій, які містили назву, логотип, нормативно-правове забезпечення, напрями соціально-педагогічної діяльності; професійні ролі, функції фахівця; роботу з клієнтами та поради для них (педагогам , дітям, батькам).
   На завершення ділової гри учасники висловили свої враження після проведених співбесід.
   Студенти обговорили сайти щодо оформлення та змістового наповнення, а саме, що приваблює або відсторонює, надавали рекомендації для вдосконалення. Потім висловлювали думки щодо того, кого б вони взяли на роботу у свою організацію, обґрунтовуючи своє рішення. Пропозиції щодо працевлаштування претендентам були повідомлені в лаконічній формі. Виконання ігрових завдань вимагало від студентів фахових знань та практичних умінь щодо презентації себе як компетентного фахівця.
  Викладачі та студенти одержали зворотній зв'язок, позитивні емоції, задоволення від співпраці, партнерства та досягнутих результатів.