Open menu

 

lifeskills colour29 листопада 2021 року в рамках декади педагогічної майстерності викладачів іноземних мов  Ольгою Жало, викладачем-методистом, було проведено відкрите  практичне заняття зі студентами 22 ПО (а) групи з дисципліни «Фонетика англійської мови» на тему «Bringing Life Skills to Life». На занятті були присутні викладач англійської мови Жанна Петраш, голова циклової комісії викладачів іноземних мов Валентина Лук’яненко, завідувач та методист навчально-методичного кабінету Олена Счастлива, Ольга Литвин.

Практичне заняття відповідало сучасним тенденціям у галузі навчання іноземних мов, нагальним трендам цифровізації освіти та мало мету заняття: сприяти  усвідомленню студентами основ фонетичної будови мови, розумінню функціональності фонетичних засобів мовлення; практикувати вміння фонетично та інтонаційно правильного оформлення власного мовлення; розвивати уміння організації позитивної міжособистісної взаємодії, уміння критичного і творчого мислення, особистісних суджень, уміння аналізу, вибору та оцінки комунікативних та навчальних стратегій, здатність застосовувати на практиці набуті знання, адекватно діяти у навчальних та життєвих ситуаціях, уміти переносити знання і навички у нові мовленнєві та виробничі ситуації; вільно оперувати спеціальною термінологією для розв’язання професійних завдань.

Реалізації поставленої мети та завдань заняття, втіленню життєвих вмінь (всіх аспектів позитивного, критичного та творчого мислення, міжособистісної взаємодії, емпатії, відповідальності за свої дії та дії оточення) у життя сприяли: широке застосування цифрових засобів навчання, онлайн-ресурсів, медіазасобів, завдань творчого спрямування. Студенти 22 ПО (а) групи засвідчили вільне володіння навчальним матеріалом, проявили значний творчий потенціал у втіленні професійних умінь навчання вимови, соціокультурних знань молодших школярів, продемонстрували розробки фонетичних зарядок, інтерактивних ігор, творчих проєктів, які сприятимуть розвитку самостійності, здатності до аналізу, синтезу й узагальнення інформації, формуванню культури спілкування з медіа, творчих, комунікативних здібностей, критичного мислення молодших школярів.

Родзинкою заняття стало опрацювання поетичного твору, етапи опрацювання якого не тільки дозволили бачити фонетичні засоби мовлення в дії (для розуміння міжрядкової інформації)), але й дали підґрунтя для глибокої особистісної рефлексії, бачення себе, переосмислення світосприйняття.

Актуальною занятті була цитата: ‘Today, we all found out that English could be meaningful and enriching part of our life that we can practice and enjoy. It’s time to stop just learning English, and start living it’.

Присутні педагоги вдячні за можливість ознайомлення з досвідом роботи Ольги Жало щодо цифровізації освітнього середовища в процесі вивчення англійської мови зі студентами.

5jalo 4jalo 3jalo
2jalo 3jalo 7jalo