Такою була тема воркшопу, який провела 02 грудня 2021 року зі студентами 32 ПО(а) групи викладач педагогіки, викладач-методист КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» Наталія Бодрик.У ході воркшопу було обговорено такі питання:
- Тайм-менеджмент без стресу: найкращі світові техніки і прийоми у щоденному житті.
- Термінове чи важливе? Про пріоритети і самомотивацію.
- «Крадії часу» і «дедлайн-залежність»: визначаємо, як боротись із тайм-перешкодами.
- Сучасні технології і лайфхаки для підвищення продуктивності: беремо на замітку!
- Психологічний баланс: розуміння себе, захист та відновлення.
- Додаткові корисні онлайн-ресурси з теми: дистанційні платформи, спільноти, вебінари та Креативна бібліотечка: що варто прочитати з теми в першу чергу.
Учасники воркшопу дізналися про складові ефективного тайм-менеджменту, розглянули найбільш успішні світові методики та підходи до тайм-планування, визначили «крадіїв часу» та причини хронофагів, а також досліджували та практикували дієві інструменти, сучасні технології, лайфхаки підвищення власної ефективності у професійній діяльності.
Під час практичної частини заняття студенти досліджували та обговорювали сучасні технології і лайфхаки, які вже найближчим часом спроможні використати в процесі практики для підвищення продуктивності роботи педагога: методика «Філософія для дітей», прийоми ейдетики, майнд-карти, скрайбінг (артскрайбінг), чек-листи, органайзери (робота з дошкою Trello), аналіз вебінарів про самооцінку та самосаботаж, внутрішню мотивацію.
На завершення заняття студенти презентували створені інтелект-карти та завдяки рефлексії проаналізували свій професійний саморозвиток як майбутнього педагога.