02 лютого 2022 року викладачкою інформатики Вікторією Галашевською було проведено інтелектуальну гру «У світі інформатики» для учасників гуртка «Цікава інформатика».
Метою заходу було підвищити рівень знань студентів з інформатики; розвивати їх творчі й інтелектуальні здібності, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість; виховувати почуття відповідальності та вміння працювати у команді.
Для успішної організації та створення завдань інтелектуальної гри в онлайн-форматі Вікторія Галашевська використала мережеві технології, хмарні технологій для спільної онлайн-діяльності та обміну інформацією, сучасні цифрові ресурси для створення інтерактивних вправ, ребусів, завдань, зокрема:
- студенти поділилися на дві команди в спільній Таблиці сервісу Google;
- І тур інтелектуальної гри «Інформатичні перегони» було реалізовано в хмарному сервісі https://www.flippity.net/ вправа «Ігрове шоу», де кожна команда відповіла на 13 запитань, обираючи номер та складність питання з 6 категорій («Інтернет», «Будова комп’ютера», «Графіка», «Алгоритми», «Текстовий редактор», «Електронні таблиці»);
- ІІ тур інтелектуальної гри «Розгадай ребус» було реалізовано в таблиці спільного Документа сервісу Google. Команди змагалася на швидкість розгадування ребусів, створених за допомогою онлайн-сервісу http://rebus1.com;
- ІІІ тур інтелектуальної гри «Шифрувальник» також передбачав змагання команд на правильність та швидкість розшифровування термінів, пов'язаних з інформатикою і комп'ютерами, переставивши літери місцями та додавши ще одну букву в спільному Документі сервісу Google;
- відстежували успіхи команд та підводили підсумки інтелектуальних змагань за допомогою «Індикатора прогресу» сервісу flippity.net .
Учасники гуртка «Цікава інформатика» довели, що вони активні, кмітливі, відповідальні, можуть працювати в команді дистанційно.
Присутня на занятті голова циклової комісії фізико-математичних дисциплін Світлана Сокол відзначила високий рівень організації та проведення інтелектуальної гри «У світі інформатики» викладачкою Вікторією Галашевською та зазначила, що на занятті панувала атмосфера життєрадісності, емоційної розкутості, доброзичливості, що сприяла максимальному самовираженню студентів, мобілізації їх потенціалу, допомагала розвинути увагу, реакцію, комунікативні навички.