Виклики в Україні, пов’язані з пандемією COVID-19 та широкомасштабною війною, розв’язаною російською федерацією, спричинили сутнісні зміни у напрямах, формах і методах професійної діяльності педагогів усіх ланок вітчизняної системи освіти.
Психосоціальна підтримка розвитку та навчання дітей, забезпечення їхнього благополуччя в закладі освіти в умовах надзвичайних ситуацій є одним з провідних завдань педагогічної діяльності, вирішення якого, першочергово, потребує цілеспрямованої, екосистемної, практико зорієнтованої та метапредметної підготовки педагогів закладів дошкільної освіти та вчителів закладів загальної
Тому в рамках курсів підвищення кваліфікації «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки», програма яких розроблена на основі принципів системного, діяльнісного, особистісного, компетентнісного, андрагогічного й середовищного підходів, а також підходу «Навчання через гру» (The LEGO Foundation), Волинець Ірина Миколаївна, старший викладач кафедри педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, 07 березня 2023 року провела тренінг для студентів-бакалаврів 1 і 3 курсів спеціальності 013 Початкова освіта на тему «Благополуччя педагогів».
У ході тренінгу студенти усвідомили, як життєві труднощі впливають на благополуччя педагогів; зрозуміли, що благополуччя педагогів впливає на благополуччя дітей; вчилися розробляти реалістичний план турботи про себе.
Використовуючи активність «Зорепад емоцій», учасники тренінгу у процесі ігрової діяльності дбати про свій емоційний стан, піклуватися про власне благополуччя, адже надзвичайно важливо, щоб у клас до дітей заходив педагог, який вміє управляти своїми емоціями, добре почувається, ставиться до дітей із розумінням, спокійно вирішує будь-які проблеми, помічає зміни в поведінці дітей.