Open menu

243Для студентів-бакалаврів, які навчаються за освітньою програмою “Початкова освіта. Інформатика” з метою вивчення технологій та підходів STEM-освіти було проведено гостьове практичне заняття Саражинською Наталією Анатоліївною, вчителькою інформатики в початкових класах Білоцерківського ліцею-гімназії №12 Білоцерківської міської ради Київської області, вчителькою-методистом, авторкою підручників з інформатики, педагогинею-новаторкою.

На занятті здобувачі вищої освіти ознайомилися з методикою використання технології віртуальної та доповненої реальності як на уроках інформатики, так і на інших уроках у початковій школі. Студенти на практиці познайомилися з доповненою реальністю за допомогою смартфона, занурившись у віртуальний простір за допомогою VR-окулярів.

Технології доповненої реальності (Augmented Reality, AR) здатні проектувати цифрову інформацію (зображення, відео, текст, графіку) поза екранами пристроїв та об’єднувати віртуальні об’єкти з реальним середовищем. Ці імерсивні методи навчання потенційно можуть стати основним інструментом в освіті й здійснити революцію в навчанні як школярів, так і студентів. Вчителі можуть використовувати віртуальну й доповнену реальність для взаємодії учнів з різними об’єктами в тривимірному просторі.

Учасники заходу зробили висновки, що технології віртуальної і доповненої реальності дають учням можливість глибше вивчати предмети, аналізувати наслідки світових подій, брати участь в археологічних експедиціях і багато іншого, а головне - у розважальній формі. AR і VR дають змогу набути досвіду, до якого учні зазвичай не мають доступу.

Заняття пройшло у доброзичливій, невимушеній атмосфері, було інформативним та пізнавальним, цікавим як для студентів, так і викладачів кафедри, отримало схвальні відгуки від усіх учасників заняття.

240 241.jpg 242