Однією з основних форм професійного становлення майбутнього педагога є педагогічна практика, яка дозволяє синтезувати теоретичні знання та практичний досвід, формувати професійні компетентності. Переддипломна практика – завершальний етап практичної підготовки майбутнього вчителя, під час проходження якої студент усвідомлює зміст, особливості та оцінює правильність вибору напрямку майбутньої діяльності, виявляє ступінь співвідношення особистих якостей з професією вчитель.
Останні два тижні березня в КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» проходили звітні конференції з переддипломної педагогічної практики студентів випускних груп спеціальностей 013 Початкова освіта та 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво). Студенти випускних груп пройшли переддипломну практику з 30.01.23 по 12.03.2023 та виконали всі завдання практики. Базами проходження переддипломної практики стали заклади загальної середньої освіти м. Білої Церкви та Київської області.
Під час звітної конференції, студенти випускних груп поділилися досвідом успішного проходження переддипломної практики зі студентами ІІІ курсу. В умовах змішаної форми організації освітнього процесу в початковій школі студенти мали можливість ознайомитись із особливостями організації освітнього процесу в очній і в дистанційній формах та продемонструвати професійну мобільність. Практиканти поділилисядосвідом, як вони творчо планували та реалізовували навчальний процес, підпорядковуючи педагогічні принципи науковості, доступності, наочності, впроваджуючи інноваційні технології навчання, використовували цікаві презентації, проектну діяльність, нестандартні уроки, інтегровані уроки, проводили педагогічні експерименти з метою збору матеріалів для використання при написанні практичної частини курсової роботи, вміло віднеслися до роботи на уроках та в позаурочний час.
Отже, переддипломна педагогічна практика забезпечила умови для реалізації власної концепції професійного зростання майбутніх фахівців освіти. Це є показником прагнення їх до самовираження, неординарності в підходах до освітнього процесу, умілого використання теоретичних знань у практичній діяльності.