Open menu

27 квітня 2023 року на базі КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» відбулася Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Система наступності в розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів» в рамках реалізації завдань ІІІ (формувального) етапу Всеукраїнського експерименту за темою «Система наступності в розвитку професійної мобільності майбутніх  педагогів у комплексі ліцей-коледж» (2018-2024), майданчиком для якого став наш заклад.

Мета конференції: об’єднати зусилля науковців, практиків, державних і громадських діячів щодо розв'язання актуальних проблем формування системи наступності в освіті та професійної мобільності майбутніх педагогів в умовах закладів фахової передвищої та вищої освіти, розглянути можливості ефективного використання цифрових технологій для професійної мобільності майбутніх педагогів з урахуванням сучасних цифрових трендів навчання й розвитку особистості ХХІ-го століття. 

Модератором пленарного засідання конференції виступила Кондратова Людмила Григорівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри ВОСІКТ ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

З вітальним словом до учасників конференції звернулись представники МОН України, ДНУ  «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

У пленарному засіданні взяли участь науковці ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, НТУ України «КПІ імені Ігоря Сікорського», представники адміністрації коледжу Валерій Ружицький, Тетяна Хоренко, Оксана Косяк, Тетяна Панченко, Вікторія Галашевська та голова студенської ради Катерина Рачінська.

У секційних засіданнях взяли участь представники різних закладів освіти України. Педагогами та студентами КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» було подано понад 60 доповідей за тематичними напрямами роботи конференції:

  1. Актуальні проблеми системи наступності освіти в Україні: історія, теорія та практика.
  2. Управління розвитком професійної мобільності майбутніх педагогів.
  3. Психолого-педагогічні аспекти професійної мобільності студентів в умовах закладів фахової передвищої та вищої освіти.
  4. Цифрові технології у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів.
  5. Перспективні шляхи розвитку професійної мобільності студентів: міжнародний і вітчизняний досвід.

Виступи доповідачів вразили своєю актуальністю, оригінальністю, креативністю та науковою новизною.  Представлені на конференції дослідження стануть хорошою основою для реалізації завдань ІV (узагальнюючого) етапу Всеукраїнського експерименту за темою «Система наступності в розвитку професійної мобільності майбутніх  педагогів у комплексі ліцей-коледж».