Open menu

30 жовтня 2023 року на базі навчально-методичного кабінету КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж»  було проведено чергове заняття Школи новопризначеного викладача. 

Працівники навчально-методичного кабінету коледжу Олена Счастлива та Ольга Литвин допомагають адаптуватися новопризначеним викладачам, щоб їх професійна діяльність стала активним, творчим процесом, під час якого вони не лише освоювали нові  її види, а й активно впливали на їх зміни.

Як стверджують науковці, професійна адаптація – це оволодіння ціннісними орієнтаціями в межах певної професії; мотиви і мета процесу спрямовані на зближення людини та професійної групи на основі підготовленості до професійної діяльності. 

Професійна адаптація новопризначеного викладача в коледжі має багатофункціональний характер. По-перше, вона є необхідної умовою й, водночас, засобом оптимізації взаємодії педагога з професійною діяльністю і професійним середовищем. По-друге, вона сприяє розвитку людини і є складовою розвитку професійної компетентності фахівця. По-третє, вона є необхідною у зв’язку зі зміною місця  роботи та опанування  нового в професійній діяльності. 

На черговому занятті ШНВ методист навчально-методичного кабінету Ольга Литвин зупинилася на завданнях модульного контролю та оцінюванні результатів навчання, рівня сформованості компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти, набутих у процесі засвоєння окремого модуля навчальної дисципліни. У діалоговій формі розглянуто такі питання: 

- модульний контроль може проводитись у формі тестів (за наявності всіх типів тестових завдань), відповідей на теоретичні питання або розв’язання практичних завдань під час проведення контрольних робіт, виконання індивідуальних завдань, розв’язання виробничих ситуацій (кейсів) тощо; 

- до модульної контрольної роботи допускаються здобувачі освіти, які отримали поточні оцінки на навчальних заняттях, передбачених робочою навчальною програмою дисципліни; 

- до завершення відповідного модуля здобувачам освіти дозволяється перескладати окремі елементи модуля (завдання) з метою отримання вищих поточних оцінок під час консультацій із навчальної дисципліни, які проводяться впродовж семестру; 

- результати перевірки модульних контрольних робіт виставляються у журналі обліку роботи академічної групи та доводяться до відома здобувачів освіти. 

У ході практичної частини заняття завідувач навчально-методичного кабінету Олена Счастлива удосконалювала вміння новопризначених викладачів працювати з електронним журналом, зокрема, фіксувати результати модульного контролю.