Open menu

17 січня 2024 року відбувся науково-педагогічний брифінг на тему «Освітня траєкторія майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти», в якому взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти: ПАНЧЕНКО Тетяна Леонідівна - завідувачка кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти, кандидатка психологічних наук; СТАДНІК Надія Вікторівна - старша викладачка кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти, кандидатка педагогічних наук; РАТУШИНСЬКА Анастасія Сергіївна - старша викладачка кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти, кандидатка педагогічних наук.

Активними учасниками брифінгу стали студенти спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта, які презентували свої наукові доробки, які дозволяють сформувати індивідуальну освітню траєкторію, як персональний шлях реалізації особистісного та професійного потенціалу здобувача вищої освіти.

Розглядались такі проблемні питання як: Індивідуальна освітня траєкторія студента: теоретичні аспекти організації (Панченко Тетяна); Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців в Україні (Ратушинська Анастасія); Формування професійної підготовки майбутніх вихователів до інноваційної діяльності (Стаднік Надія); Етична підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті ідей Нової української школи (Висіцька Ангеліна); Формування комунікативної компетентноті майбутніх учителів засобами невербального спілкування (Музика Ірина); Хмарні технології як сучасний напрям інформаційно-комунікаційних технологій в освіті (Вакуленко Єлизавета); Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до ознайомлення дітей із природою (Мельник Аліна); Формування медіаграмотності майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки (Коваль Аліна); Мнемотехнічні прийоми у роботі з дошкільниками (Горбик Вікторія).

Під час брифінгу студенти мали змогу обмінятись досвідом індивідуальної освітньої траєкторії, а саме: як усвідомлено і відповідально обрати шлях реалізації особистісно професійного потенціалу з урахуванням вимог Стандарту освіти та власних ціннісно-смислових установок, потреб, мотивацій, можливостей та досвіду, оформлений й упорядкований за педагогічної підтримки викладачів кафедри в індивідуальній освітній програмі, яка реалізується за розробленим індивідуальним освітнім маршрутом.