22 листопада 2023 року в КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» проведено круглий стіл із стейкхолдерами «Формування готовності здобувачів освіти до майбутньої професійної діяльності» (координатор Тетяна Панченко, завідувачка кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти, кандидатка психологічних наук; Вікторія Галашевська завідувачка навчально-виробничої практики; науково-педагогічні працівники кафедри).
Для обговорення були запропоновані питання, що стосуються змісту тісного партнерства зі стейкхолдерами щодо підготовки конкурентноспроможного випускника коледжу: методичний рівень підготовки майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти; інноваційні підходи до проведення різних видів практики; якості, якими має володіти сучасний випускник коледжу, щоб бути конкурентноспроможним на ринку праці; заходи, які необхідно проводити для ефективної співпраці коледжу з базами практики.
Участь в обговорені взяли науково-педагогічні працівники кафедри, методисти педагогічної практики студентів-бакалаврів спеціальносте 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта: Надія Стаднік, Анастасія Ратушинська, Ірина Товт, Ірина Волинець, Тетяна Корж, Марина Панченко. Активну участь в обміні думками з проблеми, що розглядалася прийняли запрошені стейкхолдери: Ольга Духновська, завідувачка дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) комбінованого типу № 19 «Кобзарик»; Олена Ляшенко, завідувачка дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) комбінованого типу № 35 «Вербиченька»; Олексій Вітюк, директор Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №12 з поглибленим вивченням технологій; Олександр Хоренко, директор Сухоліської НВК «ЗОШ І-ІІ ст.- заклад дошкільної освіти». Також увага присутніх була зосереджена на програмах педагогічної практики з метою підвищення ефективності її проходження.
Обговорені питання сприятимуть оволодінню студентами-бакалаврами комплексом професійних компетентностей, що відповідають вимогам сучасного ринку праці та забезпечать участь стейкхолдерів у всіх етапах реалізації освітньої траєкторії в коледжі.