Виховати мовну особистість, здатну досконало володіти всіма мовними засобами в різних мовленнєвих ситуаціях, – одне з важливих завдань, яке стоїть перед викладачем-філологом. Недостатньо дати здобувачам освіти лише необхідні лінгвістичні знання, треба навчити бездоганно володіти ними у власному мовленні, що послужить, передусім, умовою формування професійної комунікації педагога. В умовах сьогодення викладач філологічно-гуманітарних дисциплін повинен чітко усвідомлювати свою мету й бути готовим не тільки прийняти виклик, а й вчасно та компетентно на нього відреагувати. «Сучасні виклики у викладанні філологічно-гуманітарних дисциплін: реалії та перспективи» – це питання, яке стало ключовим під час обговорення учасниками регіонального проблемного столу педагогічних ЗФПО Центрального регіону України, який відбувся 27 лютого 2024 року на базі Комунального закладу Сумської обласної ради «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С. Макаренка».
У заході взяла участь Оксана Косяк, заступник директора з виховної роботи, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», яка висвітлила питання «Інтеграція на заняттях СУМ як запорука ефективного розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців освіти». Під час виступу філологиня акцентувала увагу учасників проблемного столу на важливості правильного вибору стратегії роботи, доборі дієвих методів і прийомів, які забезпечать максимальну ефективність освітнього процесу, особливо зараз, коли умови навчання постійно змінюються.