Open menu

04 квітня 2024 року в КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» у рамках декади педагогічної майстерності викладачів природничих дисциплін, БЖД та охорони праці відбулася зустріч студентів 31 ПО(і), 34 ПО(ін) груп із викладачами та випускниками в методичній лабораторії на тему «Коучинг – це про майбутнє…», організатором і модератором якої виступила викладач природничих дисциплін Ольга Литвин

На зустрічі були завідувач навчально-методичного кабінету коледжу Олена Счастлива, голова циклової комісії викладачів природничих дисциплін, БЖД та охорони праці Олена Тимченко, викладач інформатики Аліна Круликівська.

Модератор розпочала зустріч із гри слів «Класний учитель – який він?», наголосила, що учитель у сучасній початковій школі не єдиний наставник та джерело знань, а коуч, фасилітатор, тьютор, модератор в індивідуальній освітній траєкторії дитини, націлений на навчання впродовж всього життя. Студентам-практикантам поставила риторичні запитання, а потім оголосила тему та мотивувала цілі зустрічі:

- А в чому нині моє зростання?

- Чого нового я вчуся в цей час? 

- У чому для мене виклик сьогоднішнього дня? 

Інформаційний блок зустрічі, який підготували Ольга Литвин і студентки 31 ПО(і) групи Дарія Вдовика та Аліна Дороніна, забезпечив розкриття таких питань:

 - Історія виникнення коучингу; 

- Засновники концепцій коучингу;

- Базові етапи коучингу; 

- Три ключові моменти коучингу; 

- Коучинг в освіті.

Реалізуючи практичний блок, модератор провела вправу «Колесо життєвого балансу – основний інструмент коучингу», яка дала можливість кожному учаснику зустрічі побудувати колесо власного життя та виявити той основний напрям, із яким варто працювати насамперед, визначити кроки, які слід зробити, щоб підвищити якість свого життя в цій сфері, передбачити зміни, що приведуть до зростання задоволеності в усіх або в більшості сфер. В ідеалі Колесо Життя має бути повним, але для цього людина повинна щось робити.

У рубриці «Запитання до випускника» працювали студентки Анастасія Гутник (41ПО(і) група), Інна Рачинська (43 ПО(ф, ін) група), які чесно, ґрунтовно, об’єктивно відповіли на запитання третьокурсників, поділилися досвідом успішного проведення педагогічної практики.  Своє бачення  причин, чому «Вчитель – це круто», представила Інна Рачинська.

У заключній частині зустрічі Ольга Литвин провела вправи «Звички», «Шість неможливостей», «Бінго», що допомогли присутнім дійти висновків:

- Щоб отримати те, чого ніколи не мали, потрібно почати робити те, чого ніколи не робили! 

- Всі ми різні, і сприйняття наше різне, тому і в коучингу у кожного свій шлях.