17 жовтня 2024 року здобувачі освіти та викладачі коледжу долучилися до національного тесту з медіаграмотності.
Національний тест з медіаграмотності — це частина Глобального тижня медіаграмотності, який відзначають у всьому світі 24–30 жовтня. В Україні тест проводять уже втретє. Національний тест з медіаграмотності реалізовується національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій за підтримки ПРООН в Україні й фінансування уряду Японії, а також проєктом з медіаграмотності і когнітивної стійкості в Україні, що реалізується Zinc Network і фінансується урядом Великої Британії. Національний тест з медіаграмотності втілюється разом з програмою USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine, та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», який втілюються IREX Ukraine за підтримки Посольства США.
Студенти та викладачі коледжу перевірили свої навички в таких сферах, як правдивість інформації, фактчекінг, соцмережі та кібергігієна, а також перевірили наскільки стійкі до маніпуляцій та дезінформації, що є дуже важливо в сучасних реаліях життя.