Open menu

27 листопада 2024 року у КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» відбулася звітна конференція за результатами проходження педагогічної практики «Пробні заняття та уроки» студентами 3 курсів спеціальності 013 Початкова освіта. Конференція пройшла у форматі професійного розвитку «Рівний-рівному» – ділимося своїм досвідом та враженнями зі студентами молодших курсів».

Виступи учасників конференції були проілюстровані груповими та індивідуальними презентаціями за таким планом:

І. Організація практики

  • знайомство з освітнім закладом і класоводами, учнями класу (очікування та реальності);
  • оформлення документації (щоденник спостережень, плани-конспекти занять);
  • ознайомлення з режимом роботи закладу загальної середньої освіти, вимоги до його дотримання.

ІІ. Методична робота

  • підготовка графіків проведення консультацій та занять;
  • технологія підготовки плану-конспекту заняття (використання інтернет-ресурсів, мультимедійних засобів, підготовка фізкультхвилинок, ігор);
  • проведення занять (очікування та реальності);
  • обговорення проведених занять.

III. Висновки

  • чи змінилась самооцінка після періоду практики;
  • як змінилось бачення майбутньої професії;
  • рекомендації студентам молодших курсів.

У ході конференції завідувач навчально-виробничої практики Вікторія Галашевська і керівники практики Юлія Донченко, Таїсія Лобко, Наталія Мусієнко, Людмила Мушинська дали оцінку виконанню завдань та оформленню звітної документації студентами. Організатори конференції підбили підсумки проходження практики та висловили побажання щодо удосконалення практичної підготовки в умовах воєнного стану.

Здобувачі вищої  та фахової передвищої освіти 3 курсів спеціальності 013 Початкова освіта успішно виконали завдання практики. Студенти отримали перший досвід професійної педагогічної діяльності та переконалися у правильності вибору професії. Також студенти мали можливість перевірити свою готовність до організації і проведення виховного процесу як педагогічної взаємодії, спрямованої на розвиток особистості учня, демонстрування власних педагогічних здібностей у нових освітніх реаліях!