Open menu

1 жовтня 2024 року відбувся круглий стіл «Наступність дошкільної та початкової освіти: виклики та перспективи у сучасних реаліях».

Наступність між дошкільною та початковою освітою – це забезпечення неперервності здобуття людиною освіти. Наступність в освіті необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи.

На заході виступили викладачі кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Панченко Т.Л., завідувач кафедри, кандидат психологічних наук, Стаднік Н.В., гарант освітньої програми, кандидат педагогічних наук, Корж Т.М., викладачка кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти. Доповідачі окреслили реалії та перспективи дошкільної освіти в Україні.

До роботи круглого столу долучилися запрошені фахівці галузі, стейкголдери – Атаманенко Л., директорка Білоцерківськрого закладу дошкільної освіти № 18 «Ясочка», Духновська О., завідувачка закладу дошкільної освіти (ясел-садка) комбінованого типу № 19 «Кобзарик», Ляшенко О.М., завідувачка закладу дошкільної освіти (ясел-садка) комбінованого типу № 35 «Вербиченька» Білоцерківської міської ради Київської області, директор закладу «Центр раннього розвитку – Приватний садок «Планета дитинства» Макушина Ю.С., які озвучили основні проблеми організації дошкільної освіти.

Запрошеними гостями заходу були також Волинець Ю.О., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти, Факультету педагогічної освіти, Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, Бугаєць Л. С., вчитель початкових класів гімназії-початкової школи №4, вчитель-методист; випускники ОП Дошкільна освіта Панасюк Л., Каменюк К. 

Під час заходу обговорювали такі важливі питання: роль вихователя у підготовці дітей до шкільного життя; очікування вчителів початкової школи від дошкільної освіти; інноваційні методи співпраці для гармонійного освітнього процесу; виклики адаптації дітей до нових умов навчання та ефективні шляхи їх вирішення.

Учасники ділилися досвідом, напрацювали спільні підходи та отримали практичні поради для забезпечення послідовності в освітньому процесі.

Зустріч стала платформою для інтерактивного обговорення, обміну ідеями та налагодження співпраці між педагогами дошкільної та шкільної освіти.