Open menu

27 березня 2025 року в рамках декади педагогічної майстерності викладачів іноземних мов було проведено англомовний методичний інтерактивний тренінг "AI in Education" для здобувачів освіти 32 ПО(а) групи (викладач Ольга Жало).

Мета зазначеного заняття – ознайомити студентів із використанням штучного інтелекту в освіті, обґрунтувати його переваги і виклики; представити ШІ як потужного помічника для майбутніх вчителів, особливо у плануванні уроків, залученні учнів до роботи на уроці, управлінні класом тощо; пояснити, як етично використовувати ШI, щоб уникнути плагіату, шахрайства чи надмірної залежності від технологій.

Захід був насичений практичними завданнями, прикладами того, як ШI може підтримати майбутніх учителів у їхній педагогічній практиці, цікавими обговореннями та корисною інформацією про можливості штучного інтелекту в освітньому процесі. Особливо цінними були інтерактивні групові вправи, які дозволили студентам дізнатися про різні способи використання ШI для укладання планів-конспектів уроків, реалізації технологій гейміфікації, сторітелінгу, допомоги штучного інтелекту з оцінюванням, управлінням класом та підтримкою учнів. А самостійне випробування цих інструментів в дії надало натхнення, корисні знання, надзвичайно продуктивний та мотивуючий досвід. 

Здобувачі освіти продемонстрували чудові вміння навігації цифровими застосунками ШІ через телефон, проявили ініціативність, креативність та критичне мислення під час виконання практичних завдань. Командна робота сприяла ефективному обміну ідеями, спільному розв’язанню завдань та розвитку комунікативних навичок. Завдяки взаємодії учасники змогли краще зрозуміти можливості ШІ в освітньому процесі та знайти креативні підходи до його використання, інтеграції технологій у майбутню педагогічну діяльність. 

Етичні аспекти використання ШІ стали важливою темою обговорення. Здобувачі освіти проаналізували питання академічної доброчесності, ризики плагіату, шахрайства та надмірної залежності від технологій. Особливу увагу приділили відповідальному використанню ШІ, наголошуючи на його ролі як помічника, а не заміни вчителя. Штучний інтелект не замінює вчителів, а підтримує їх, роблячи уроки більш захопливими, персоналізованими та ефективними. Майбутні вчителі можуть використовувати ШI як креативний інструмент для навчання та мотивації молодших школярів, зосереджуючись на розвитку реальних педагогічних навичок, практичного досвіду ефективного використання ШI в початковій освіті. 

Штучний інтелект уже став частиною нашого життя, і ми маємо використовувати його можливості якнайкраще!