24 грудня 2025 року в коледжі проведено семінар-практикум «Від теорії до практики» у межах реалізації освітньо-професійних програм спеціальностей А3/013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Захід для здобувачів освіти організували завідувач навчально-виробничої практики коледжу Вікторія Галашевська, старший викладач кафедри педагогіки і психології Жанна Вихрестенко та випускниця бакалаврату Анастасія Потіха, яка працює у Новопечерській школі Києва, що є однією з найінноваційніших шкіл світу та неодноразово входила до міжнародного рейтингу Microsoft Showcase School.
Метою семінару-практикуму було забезпечення досягнення програмних результатів навчання, визначених ОПП «Початкова освіта», шляхом інтеграції теоретичних знань із психології та педагогіки з практичним досвідом професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти, а також формування готовності здобувачів освіти до здійснення професійної діяльності в початковій школі.
Захід було побудовано з урахуванням принципів студентоцентрованого навчання та академічної доброчесності із застосуванням різноманітних форм і методів роботи, зокрема: мінілекції з елементами проблемного викладу, практикуму, роботи в малих групах, аналізу кейсів із реальної педагогічної практики, рольових ігор, моделювання педагогічних ситуацій та рефлексійного обговорення.
У межах семінару-практикуму здобувачі освіти працювали з практичними кейсами, що відображали типові та проблемні ситуації діяльності вчителя початкових класів, зокрема:
- організацію освітнього процесу з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів;
- налагодження педагогічної взаємодії з учнями, батьками та колегами;
- розв’язання конфліктних та нестандартних педагогічних ситуацій;
- застосування психологічних підходів до підтримки емоційного благополуччя учнів.
Опрацювання кейсів сприяло формуванню у здобувачів освіти фахових компетентностей, зокрема здатності застосовувати психолого-педагогічні знання у професійній діяльності, планувати та організовувати освітній процес у початковій школі, здійснювати педагогічну рефлексію, а також розвитку загальних компетентностей — критичного мислення, комунікативних умінь, командної роботи та відповідальності за результати власної діяльності.
Важливим складником заходу стала рефлексійно-аналітична частина, під час якої здобувачі освіти здійснювали самооцінювання сформованості професійних умінь, обговорювали труднощі, що виникають під час педагогічної практики, та отримували практичні рекомендації щодо професійного самовдосконалення.
Проведений семінар-практикум засвідчив ефективність залучення випускників коледжу як до реалізації завдань освітньо-професійних програм, так і до підвищенню якості освітнього процесу. Напрацьовані результати семінар будуть враховані під час подальшого перегляду та вдосконалення ОПП.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |








